ЗНАЧЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ПРИ ВИЗНАЧЕН-НІ КЛЮЧОВИХ ФАКТОРІВ ВПЛИВУ НА ПЛАН ВИРОБНИЦТВА ПРОДУКЦІЇ ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВ

П.В. Пузирьова

Анотація


 В статті розглядається місце та значення маркетингового дослідження при визначенні ключових факторів впливу на план виробництва продукції промислових пі-дприємств.

 В статье рассматривается место и значение маркетингового исследования при определении ключевых факторов влияния на план производства продукции про-мышленных предприятий.

 This paper reviews the place and importance of marketing research to determine the key factors influencing the production plan of industrial enterprises.


Ключові слова


виробництво; маркетинг; продукція; производство; маркетинг; продукция; production; marketing; products

Посилання


Алексеева М. М. Планирование деятельности фирмы. [Текст] – М.: Фи-нансы и статистика, 1997. - 248 с.

Бухалков М.И. Внутрифирменное планирование: Учебник. [Текст] – М.: Инфра-М, 1999, 392 с.

Горемыкин В.А., Бугулов Э.Р., Богомолов А.Ю. Планирование на предп-

риятии. Учебник, издание второе стереотипное. [Текст] – М.: «Филинъ», Релант, 2000, - 328 с.

Ильин А.И., Синица Л.М. Планирование на предприятии. [Текст] –Мн.: ООО «Новое знание», 2000, - 416 с.

Орлов О.О. Планування діяльності промислового підприємства. Підру-чник. [Текст] – К.: Скарби. 2007 – 336 с.

Планування діяльності підприємства: Навч.-метод. посібник для самост. вивч. дисц. [Текст] / М.А. Бєлов, Н.М. Євдокимова, В.Є. Москалюк та ін.; за заг. ред. В.Є. Москалюка. – К.: КНЕУ 2002 – 252 с.

Савицкая Г.В. Анализ хозяйственной деятельности предприятия: Учеб. пособие. [Текст] — 7-е нзд.. испр. — Мн.: Новое знание, 2002. — 704 с.

Тарасюк Г.М., Шваб Л.І. Планування діяльності підприємства. Навч. по-сіб. [Текст] – К.: „Каравела”, 2003. – 432 с.

Хан Д. Планирование и контроль: концепция контролинга: Пер. с нем. [Текст] / Под ред. ис предисл. Турчака А.А. ; Головача Л.Г.: Лукашевича М.Л.- М.: Финансы и статистика, 2007 – 800 с.

Шевчук О.Л. Особливості формування виробничої програми малих підп-риємств [Текст] // Економіка. Фінанси. Право.-2003.-№ 3-с. 18-20.


Повний текст: PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


ISSN 2306-5834

Ліцензія Creative Commons
Цей твір ліцензовано за ліцензією Creative Commons Із зазначенням авторства - Некомерційна - Без похідних творів 3.0 Неадаптована