ЕФЕКТИВНІСТЬ ФУНКЦІОНУВАННЯ СИТУАТИВНОГО МЕХАНІЗМУ ФОРМУВАННЯ КОРПОРАТИВНОЇ СТРАТЕГІЇ АВІАПІДПРИЄМСТВ

Автор(и)

  • О.В. Устінова

Ключові слова:

ситуативний механізм, корпоративна стратегія, ефективність, авіапідприємства

Анотація

 У статті розглянуто сутність, складові елементи, необхідність утворення та критерії ефективності дії ситуативного механізму формування корпоративної стратегії авіапідприємств. Визначено види та  методи розрахунку ефективності функціонування ситуативного механізму формування корпоративної стратегії авіапідприємств.

Посилання

Астапова Г.В. Вдосконалені механізми економічного і матеріального стимулювання працівників корпоративних підприємств авіаційного транспорту: [монографія] / Г.В. Астапова, Н.І. Новікова, О.К. Костенко, Р.Є. Щербань, О.В. Устінова – Донецьк: ТОВ «Юго-Восток», 2012. – 240с.

Баластрик Л.О. Проблеми удосконалення організаційно-економічного механізму управління підприємствами / Л.О. Баластрик, Л.В. Транченко // Зб. наук. праць – Вип. 7.- Київський університет, 2005. – 188-195с.

Ковалюк О.М. Фінансовий механізм організації економіки України (проблеми теорії і практики): [монографія] / О.М. Ковалюк. – Львів: Видавничий центр Львівського національного університету ім. Івана Франка, 2002. – 396 с.

Лепа Р.Н. Ситуационный механизм подготовки и прияния управленческих решений на предприятии: методология, модели и методы: монография / НАН Украины. Ин-т экономики пром-ти. – Донецк: Юго-Восток, 2006. – 308 с.

Панков В.А. Механізм розробки фінансової стратегії підприємства (концептуальний підхід) / В.А. Панков, О.А. Кисельова, А.В. Бабенко. // Вісник ДДМА. – 2005. - № 2. С. 274-279.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статьи