ОСНОВНІ ЕТАПИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ АЕРОПОРТОВИХ ПОСЛУГ

Т.О. Сімкова

Анотація


 У статті проводиться дослідження складових забезпечення якості аеропортових послуг шляхом визначення основних етапів життєвого циклу надання  послуг наземного обслуговування пасажирів, що забезпечує ефективне управління якістю послуг аеропорту.

Ключові слова


аеропорт; послуга; якість

Посилання


Запорожець В. Аеропорт: організація, технологія, безпека / В.Запорожець, М. Шматко. – К. : Дніпро, 2002.

Сімкова Т. О. Організаційно-економічне забезпечення управління якістю послуг аеропортів [Текст] / Т.О. Сімкова // Проблеми підвищення ефективності інфраструктури: Зб. наук. праць. Вип. 28. – Київ: НАУ, 2010. – С. 43-48

Ігнатенко Д.О. Вплив поведінки споживача транспортних послуг на проектування систем їх надання // Наук. журн. Упр. проектами, систем. аналіз і логістика: – К.: НТУ, 2006. – Вип. 3. – С. 69-74.

Чала О. В. Поліпшення процесів системи управління якістю на основі коригувальних і попереджувальних дій / О.В. Чала // Вісник економіки транспорту і промисловості: Зб. наук. праць. – Харків: УкрДАЗТ, 2006. – Вип. 15–16. – С. 118–121.

Наврозова Ю.А. Методы управления качеством портовой продукции / Ю.А. Наврозова // Розвиток методів управління та господарювання на транспорті: Зб. наук. праць. Вип. 18. – Одеса: ОНМУ, 2004. – С. 70 – 83.


Повний текст: PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


ISSN 2306-5834

Ліцензія Creative Commons
Цей твір ліцензовано за ліцензією Creative Commons Із зазначенням авторства - Некомерційна - Без похідних творів 3.0 Неадаптована