РОЗШИРЕННЯ ФУНКЦІОНАЛЬНОСТІ CALL-ЦЕНТРУ ЗА РАХУНОК ІНТЕГРОВАНОГО ДОДАТКУ IP-ТЕЛЕФОНІЇ

Authors

  • В.М. Бондаренко
  • Н.О. Бондаренко

DOI:

https://doi.org/10.18372/2073-4751.1.595

Abstract

 Запропоновано структуру Call-центру з інтегрованим додатком IP-телефонії. Call-центр призначений для обслуговування організацій, що широко використовують в своїй діяльності міжнародний телефонний зв'язок. Реалізація Call-центру дозволяє викорис-товувати послуги різних операторів IP-телефонії для оптимізації показника вартість – якість надаваних послуг зв’язку

Author Biography

В.М. Бондаренко

канд. техн. наук

References

Галичский К.В. Компьютерные системы в телефонии. – СПб.: БХВ – Санкт-Петербург, 2002. – 400 с.

Беллами Дж. Цифровая телефония: Пер. с англ. – М.: Эко-Трендз, 2004. – 640 с.

Гольдштейн Б.C., Пинчук А.В., Суховицкий А.Л. IP-Телефония. – М.: Ра-дио и связь, 2001. – 336 с.

Гольдштейн Б.С., Фрейнкман В.А. Call-центры и компьютерная телефония. – СПб.: БХВ – Санкт-Петербург, 2002. – 372 с.

Бондаренко В.М., Бондаренко Н.О. Приложения компьютерной телефо-нии, реализованные на платформе Intel Dialogic // Электроника и связь. – 2009. – № 1. – С. 82–88.

CompTek, Россия. Компьютерная телефония: http://www.comptek.ru/telephony/.

Мардер Н.С. Современные телекоммуникации. – М.: ИРИАС, 2006. – 384 с.

Основы передачи голосовых данных по сетям IP, 2-е изд.: Пер с англ. / Дж. Дэвидсон, Дж. Питерс, М. Бхатия и др. – М.: Издательский дом «Вильямс», 2007. – 400 с.

Published

2012-06-23

Issue

Section

Статті