ТЕОРЕТИЧНІ ПРОБЛЕМИ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ. ПРОБЛЕМНО-РЕСУРСНА ІНТЕРПРИТАЦІЯ

Authors

  • І.В. Прохоренко

DOI:

https://doi.org/10.18372/2073-4751.4.586

Abstract

 Розглянуто можливість інтерпретування аспектів процесу навчання в термінах суб’єктивного аналізу

References

Касьянов В.А. Елементы субьективного анализа: Монография. – К.: НАУ, 2003. – 224 с.

Касьяков В.А. Субьективный анализ. – К.: НАУ, 2007. – 512 с.

Касьянов В.О., Гуз Ю.Т., Прохоренко І.В. Проблеми інформатизації та управління. Зб. наук. праць. К.: НАУ, 2009. – Вип. 2(26). – С. 63–67

Архангельский С.М. Лекции по теории обучения в высшей школе. – М.: Высшая школа, 1974. – 384 с.

Берман М.А. Математические модели и планирование образования. – М.: Наука, 1972. – 112 с.

Гурин Л.С. Дымарский Я.С. Миркулов А.Д. Задачи и методы оптимального распределения ресурсов. – М.: Сов. радио, 1968. – 463 с.

Голего Н.Л. Игнатов В.А. Касья-нов В.А. Оценка эффективности и прогно-зирования деятельности вузов гражданской авиации // Актуальные вопросы обучения и воспитания. Вып. 2. – Рига: РИ-ГА, 1975. – С. 3–7.

Ципкин Я.З. Основы информаци-онной теории идентификации. – М.: Нау-ка, 1984. – 320 с.

Шикин Е.В., Чхартишвили А.Г. Математические методы и модели в управлении.– М.: Дело, 2000. – 431 с.

Яковенко В.Д., Ускач А.Ф., Носов П.С. Алгоритм визначення узагальне-ного показника ефективності якості навчання // Міжнародна науково-практична конференція «Наука в інформаційному просторі»: Зб. наук. праць. – Дніпропетровськ: ПДАБА, 2007. – Том 2. –

С. 85–87.

Published

2012-06-23

Issue

Section

Статті