ОЦІНКА ЗАГАЛЬНОГО ЧАСУ ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАЯВКИ НА ДОДАТКОВУ ПОСЛУГУ СИСТЕМАМИ УПРАВЛІННЯ

Authors

  • С.В. Шестопалов

DOI:

https://doi.org/10.18372/2073-4751.3.569

Abstract

 Запропоновано результуючий скалярний критерій якості, необхідний для порівняння ефективності функціонування централізованої і децентралізованої систем управління та вказані  часткові критерії, потрібні для його формування. Підкреслюється важливість значення загального часу обслуговування заявки на додаткову послугу в системі управління як часткового критерію якості управління.  Зроблені викладки стосовно  розрахунку зазначеного критерію

References

Шестопалов С.В. Принципи побу-дови системи управління в NGN. Конференція професорськовикладацького складу. Тези доповідей. – Одеса: ОДАХ, 2008. – С. 11–13.

Князєва Н.О., Шестопалов С.В. Підвищення якості управління послугами при застосуванні децентралізованої системи управління // Вісник ДУІКТ. – К.: ДУІКТ, 2009 р.

Стеклов В.К., Беркман Л.Н. Проектування телекомунікаційних мереж: Підруч. для студ. вищ. навч. закл. за напрямком «Те-лекомунікації» / За ред. В. К. Стеклова. – К.: Техніка, 2002. – 792 с.

Шестопалов С.В. Результуючий критерій якості системи управління додатковими послугами в NGN. Международная научнопрактическая конференция «Современный электропривод, информационные технологии и системы автоматиза-ции»/Сборник тезисов. – Краматорськ: Издательство ДГМА, 2009 г.

Рекомендация МСЭ-Т Y.1541 Тре-бования к сетевым показателям качества для служб, основанных на протоколе IP.

Распределенные информационные системы управления. Учебное пособие [Электронный ресурс]/ Санкт-Петербургский государственный универси-ет телекоммуникаций им. проф. М.А. Бонч-Бруевича, 20.04.2009 Режим доступасвободный: http://www.dvo.sut.ru/libr/ius/i231kutu/1.htm

Published

2012-06-23

Issue

Section

Статті