ФУНКЦІОНАЛЬНІСТЬ СПЕЦІАЛІЗОВАНИХ ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНИХ СИСТЕМ ДЛЯ ПІДТРИМКИ ІНФОРМАЦІЙНО-НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2073-4751.3.565Abstract
Проаналізовано значення інтелектуальних інформаційно-аналітичних систем як інструменту підвищення ефективності сучасних форм навчальної діяльності у контексті модернізації системи освіти, запропоновано перелік функціональних сервісів текстоорієнтованих інтелектуальних інформаційно-аналітичних систем освітнього призначенняReferences
Згуровський М.З., Родіонов М.К.,Жиляєв І.Б. Розвиток інформаційного суспільства в Україні: Правове регулювання у сфері інформаційних відносин. – К:НТУУ «КПІ», 2006. – 542 с.
Гуржій А.М., Каракай Ю.В., Петренко З.О., Вавіліна Н.І., Куранда Т.К.Інноваційна діяльність в Україні. – Монографія. – К.: УкрІНТЕІ, 2006. – 152 с.
Скубашевська О. Необхідність і реалії інноваційного розвитку освіти [Текст]. / Скубашевська О. // Вища освіта України. – 2007. – № 3. – C. 30–38.
Морзе Н.В. Моделі ефективного використання інформаційнокомунікаційних та дистанційних технологій навчання у вищому навчальному закладі / Н.В. Морзе, О.Г. Глазунова // Інформаційні технології і засоби навчання. – 2008. – №2(6). – Режим доступу до журн.: http://www.ime.eduua.net/em6/emg.html.
Вакарчук, І.О. Вища освіта України - європейський вимір: стан, проблеми, перспективи [Текст] / Вакарчук І.О. // Вища школа. – 2008. – № 3. – C. 3–19.
Кремень В. Вища освіта в соціокультурних змінах сучасності [Текст] / Кремень В. // Вища освіта України. – 2007. – № 3. – C. 9–14.
Ніколаєнко С.М. Освіта в інноваційному поступі суспільства [Текст] / Ніколаєнко С.М. – К.: Знання, 2006. – 207 c.
Моторіна В.Г. Технології навчання математики в сучасній школі: Монографія. – Харків: ”Лемінги”, 2001. – 262 с.
Коджаспирова Г.М. Технические средства обучения и методика их исполь-
зования : учеб. пособие для студ. высш. пед. учеб. заведений / Г.М Коджаспирова,
К.В. Петров. – M.: Академія, 2002. –256 с.
Андрущенко В. Інформаційні технології в системі інноваційної освіти [Текст] / В. Андрущенко, А.В. Олійник // Вища освіта України. – 2008. – N 3. – С. 5–16
Шинкарук В. Основні напрями модернізації структури вищої освіти України [Текст] / Шинкарук В. // Вища школа. – 2007. – № 5. – C. 3–17.
Про Концепцію Національної програми інформатизації / Закон України: Постанова… 4 лют. 1998 р. № 75/98-ВР // Офіц. вісн. України. – 1998. – № 10. – С. 376.
Про впровадження кредитно модульної системи організації навчального процесу / Наказ МОН № 774 від 30 грудня 2005 року.
Гендина Н.И., Колкова Н.И., Скипор И.Л. Информационная культура личности: диагностика, технология формирования: Учебно-методическое пособие. Ч.1. – Кемерово: КемГАКИ, 1999. –
с.
Беспалько В.П. Образование и обучение с участием компьютеров (педагогика третьего тысячелетия): Учебнометодическое пособие. – М., 2002. – 352 с.
Роберт И.В., Самойленко П.И. Информационные технологии в науке и образовании. – М., 1998. – 178 с.
Яненко Л.П. Комп’ютерні технології формування іншомовної комунікативної компетенції // Міжнародний форум „Мовна освіта: шлях до євроінтеграції”: Тези доповідей. – К.: Ленвіт. – 2005. – С. 259–261.
Downloads
Published
Issue
Section
License
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).