РЕАЛІЗАЦІЯ ПЕРЕКЛАДАЦЬКИХ ТРАНСФОРМАЦІЙ ПІД ЧАС ПЕРЕКЛАДУ РЕКЛАМНИХ СЛОГАНІВ

О. Є. Денисенко

Abstract


Стаття присвячена аналізу особливостей побудови рекламних слоганів відповідно до порушень/дотримань принципу Кооперації (чотирьох максим), запропонованого Полем Грайсом та їх перекладу із реалізацією перекладацьких трансформацій за класифікацією О.Д. Швейцара та збереженням/незбереженням порушення/дотримання максим оригіналу.

References


Брайант Дж. Основы воздействия СМИ / Дж. Брайант , С. Томпсон. — М. : Вильямс, 2004. — 432 с.

Горячев А.А. Моделирование речевого воздействия в рекламной коммуникации : автореф. дис. на соискание уч. степени канд. филол. наук : 10.02.19 "Теория языка". — СПб., 2010. — 20 с.

Зевахина Н.А. Лингвистическая прагматика [Електронний ресурс] / Н. А. Зевахина. — Режим доступу до ст. : http://www.llsh.ru/2009/papers/presentations/2009%20%20zevakhina-2.pdf.

Лебедев-Любимов А.Н. Психология рекламы / А. Н. Лебедев-Любимов. — СПб. : Питер, 2007. — 384 с.

Макєдонова О.Д. До характеристики слогана як основного компоненту англомовного рекламного дискурсу / О. Д. Макєдонова // Нова філологія. — 2011. — № 45. — С. 80—84.

Сєнічева О.А. Имплицитное выражение внутренней речи в рекламном дискурсе // Нова філологія. — 2005. — № 23. — С. 398—407.

Текст у рекламі [Електронний ресурс]. — Режим доступу: http://www.refine.org.ua/pageid-3826-1.html.

Тулупов В.В. Теория и практика рекламы / В. В. Тулупов. — СПб. : Изд-во В.А. Михайлова, 2006. — 528 с.

Швейцер А.Д. Теория перевода: Статус, проблемы, аспекты / А. Д. Швейцер. – М. : Наука, 1988. – 216 с.

Шуванов В.И. Психология рекламы / В. И. Шуванов. — М. : Феникс, 2006. — 320 с.

Grice H.P. Logic and conversation / H. P. Grice // Cole P., Morgan J. Syntax and semantics. — New York: Academic Press, 1975. – Vol. 3. – Р. 145-180.

Tsuda S. Indirectness in Discourse: What Does It Do in Conversation? [Електронний ресурс] / S. Tsuda. — Режим доступу: http://www.trinity.edu/org/ics/ICS%20Issues/03%20ICS%20III%201/Microsoft%20Word%20%20p%2063%20Tsuda.pdf.

Словарь копирайтерских терминов [Електронний ресурс]. — Режим доступу: http://content-online.ru/dic.html.


Refbacks

  • There are currently no refbacks.