ОСОБЛИВОСТІ ПІДГОТОВКИ ЖУРНАЛІСТСЬКИХ КАДРІВ В УКРАЇНІ

В. В. Чекалюк

Abstract


Через журналістику, соціальні комунікації і філософія набувають практичного втілення у формуванні фундаментальних навиків у представників публічних професій. У статті актуалізуються проблеми соціальних комунікацій та журналістики, що взаємопов’язані у процесі глобалізації суспільства.

References


http://uk.wikipedia.org/wiki/96; Матеріал з Вікіпедії — вільної енциклопедії, с.1

Пастухова А., Український тиждень, тижневик, А. Пастухова Фейс-контроль, № 6 (223), К. 10 – 16 лютого 2012 р. 66 с.

Чекалюк В. Теорія та історія соціальних комунікацій, Навчальна Робоча програма, журналістика, ІМВ НАУ, К. 2012, 15 с.

Банцер В., Радість успіху і страх його досягнення у бізнесі та поза ним, з доповіді на воркшопі, 27 березня 2012 МІМ-Київ

Викентьев И. Л. Приемы рекламы и Public Relations. Программы-консультанты: 400 приемов, 200 учебных задач, 20 практических приложений. – СПб.: Изд. дом «Бизнесс-Пресса», 2004. – 380 с.

Почепцов Г. Г. Коммуникационные технологи. – М.: Рефл-бук; К.: Ваклер, 2001. – 348с.

Кібл Р.. Журналістська етика. Інститут журналістики КНУ ім. Тараса Шевченка. 2007, 188 с.


Refbacks

  • There are currently no refbacks.