Україна і відкрите небо Європейського Союзу
Анотація
Стаття містить детальний аналіз поточних проблем та перспектив щодо вступу України до договору Відкритого неба Європейського Союзу.
На сьогодні існує два тлумачення терміну «відкритого неба». Перше було запроваджене на Чиказькій конвенції у 1944 р. і являє собою режим використання авіаційного простору у міжнародних авіаційних перевезеннях. Під другим значенням розуміють деякі запобіжні заходи з міжнародної безпеки, запроваджені у 1992 р., а також один з елементів верифікації договорів, що контролюють процес озброєння. На додачу, цей договір встановив режим «відкритого неба» у як інструмента для моніторингу та захисту навколишнього середовища.
В даній статті проаналізовано перше тлумачення «відкритого неба».
Україна почала готуватися до підписання договору у грудні 2007 р. і вже провела п’ять раундів переговорів.
Єврокомісія досі не бачить значного прогресу у переговорах з Україною по «відкритому небу», як зазначив віце-президент Єврокомісії з питань транспорту Сіім Каллас у вересні 2012 р.
Він також зауважив, що найбільш спірним питанням залишається ліцензування літаків українського виробництва.
Віце-президент Єврокомісії також зазначив, що переговорний процес з Україною з питання об’єднаного авіаційного простору планується завершити до 2015 р
Ключові слова
Посилання
Brian F. Havel. Beyond Open Skies: A New Regime for International Aviation. – Kluwer Law International, – 30 April 2009.
Klaus Arnhold, Der Vertrag über den Offenen Himmel [The Open Skies Treaty], Studie-21, Stiftung für Wissenschaft und Politik, –Berlin, – June 2002.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.
ISSN 2309-351X (Online), ISSN 2309-3498 (Print)
Цей твір ліцензовано за ліцензією Creative Commons Із зазначенням авторства - Некомерційна - Без похідних творів 3.0 Неадаптована