Глобальні ЗМІ та імідж країни: приклад України в BBC World and CNN International

Автор(и)

  • Aliona VENDEL Автономний університет Барселони, Іспанія

Ключові слова:

імідж країни, інформаційні ресурси держави, глобальні медіа, BBC World та CNN International, світові інформаційні процеси, бренд України

Анотація

Стаття присвячена проблемі медіа фактору в процесі формування національного іміджу країни у глобальних медіа на прикладі висвітлення новин про Україну в BBC World та CNN International. По-перше, стаття акцентує увагу на тому, що національний імідж є одним із ключових елементів зовнішньої політики кожної країни, який може суттєво впливати на відносини з іншими акторами на міжнародній арені. По-друге, розглядається вплив процесів глобалізації на культуру та засоби масової інформації, які сьогодні мають вирішальну роль в процесі створення та покращення іміджу країни закордоном. Дана робота аналізує новини про Україну протягом першої половини 2010 року в електронних версіях BBC World та CNN International та доводить важливість медіа фактору в процесі будування бренду України, який сьогодні є переважно негативним.

Біографія автора

Aliona VENDEL, Автономний університет Барселони, Іспанія

Master in Politics of Mass Communication

Посилання

Бойко О. В. Зовнішній імідж України в світлі англомовної преси / О. В. Бойко // Наукові записки. Сер. Політика і етнологія; Ін-т політичних і етнонаціональних досліджень НАН України. – К., 2001. – вересень. – С. 291–307.

Голік О. В. Історіографія питання іміджу України на сторінках російської та американської преси / О. В. Голік // Наукові записки. Сер. Політика і етнологія; Ін-т політичних і етнонаціональних досліджень НАН України. – К., 2009. – травень. – С. 150-167.

Bagdikian B. H. The new media monopoly / B.H. Bagdikian. – Boston, Mass.: Beacon, 2004. – 327 p.

Chalaby J. American Cultural Primacy in new media order / J. Chalaby. – New York: International Communication Gazette, 2006. – 124 p.

Cooper-Chen A. Global entertainment media: content, audiences, issues / N. J. Mahwah. – London: Lawrence Erlbaum, 2005. – 184 p.

Curran J., Gurevitch M. Mass media and society / J. Curran. – London: Hodder Arnold, 2005. – 275 p.

Flew T. Understanding global media / T. Flew. – Houndmills: Palgrave Macmillan, 2007. – 312 p.

Kamalipour Y. R. Global communication / Y. R. Kamalipour. – Belmont, Calif.: Thomson Wadsworth, 2007. – 232 p.

Kung-Shankleman L. Inside the BBC and CNN: managing media organizations / L. Kung-Shankleman. – London and New York: Routledge, 2007. – 189 p.

Melissen J. The New public diplomacy: soft power in international relations / J. Melissen. – Basingstoke UK; New York: Palgrave Macmillan, 2005. – 321 p.

Nye J. Soft power: the means to success in world politics / J. Nye. – New York: Routledge, 2004. – 257 p.

Rantanen T. The Media and globalization / T. Rantanen. – London: Sage, 2004. – 289 p.

Robinson P. The CNN effect: the myth of news, foreign policy and intervention / P. Robinson. – London and New York: Routledge, 2002. – 169 p.

Simonin B. L. Branding and Public Diplomacy: Challenges and Opportunities / B. L. Simonin. – London: SAGE Publications, 2008. – 312 p.

Thussu D. K. News as entertainment: the rise of global infotainment / D. K. Thussu. – London etc.: Sage, 2008. – 402 p.

##submission.downloads##

Опубліковано

2013-01-20

Номер

Розділ

ПОЛІТОЛОГІЯ