Метод діагностування аеродінамічного стану літака у польоті на основі зміни термічних полів

D. O. Shevchuk, M. P. Kravchuk, V. V. Shulevka, L. V. Panchuk

Анотація


Проведено дослідження в результаті яких розроблено метод аеродинамічного стану літака за тепловими полями. На основі математичного та натурного експериментів, встановлено закономірності формування температурного градієнту у примежовому шарі повітря, що виникає у разі пошкодження зовнішніх обводів. Виявлено параметри, які впливають на поведінку температурного градієнту, а саме: швидкість та кут атаки літака, форма профіля крила, характер пошкодження, місце появи пошкодження відносно контурів зовнішніх обводів.


Ключові слова


Зовнішні обводи; пошкодження; повітрянний корабель; температурний градієнт; тепловий метод; примежовий шар; діагностування

Посилання


Ranter, "Airliner Accident Statistics 2006," Aviation Safety Network, 2007.

NTSB, "Aviation Accidents from the past 10 years," 2007.

Halim Alwi B. Eng. Fault tolerant sliding mode control schemes with aerospace applications. Leicester Control and Instrumentation Research Group Department of Engineering University of Leicester.

R. J. Patton, “Fault tolerant control: the 1997 situation,” in Proceedings of the IFAC Symposium - SAFEPROCESS ’97, 1997, pp. 1035–1055.

Y. Zhang and J. Jiang, “Bibliographical review on reconfigurable fault tolerant control systems,” in Proceedings of the IFAC Symposium SAFEPROCESS’03, Washington, 2003, pp. 265–276.

Accident and Serious Incident Reports: Bird Strike: http://www.skybrary.aero/index.php/Accident_and_Serious Incident Reports: BS

D. O. Shevchuk, “Automated identification system baseds on the changing of the temperature field of aircraft elements,” Electronics and control systems, Кyiv: NAU, 2013, no. 4(38), pp. 114–118. (in Ukraine)


Повний текст: PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


ISSN 1990-5548

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported License.