ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ ОЦІНКИ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА

Authors

  • С.М. Савченко Національний технічний університет України «КПІ»

Abstract

В даній статті проаналізовані методи оцінки конкурентоспроможності підприємства та сформульовані основні положення, які необхідно враховувати при оцінці конкурентоспроможності підприємства.

Author Biography

С.М. Савченко, Національний технічний університет України «КПІ»

Ст. викладач,

References

Академия рынка: Маркетинг: Пер с франц. А.Дайан, Ф. Букерель, А.Оливье, Р. Урсе и др.; Научн. ред. А.Г. Худокормов. – М.: Экономика, 1993. – 571с.

Ермолов М.О. Почему необходимо оценивать конкурентоспособность фирмы // Как продать ваш товар на внешнем рынке / Под ред. Б.А.Савинова. – М.: Мысль, 1990. – с.228-237.

Еферин В.П., Мотин В.В. Оценка конкурентоспособности при маркетинговых исследованиях. – М.: Домодедово, 1993. – 23с.

Ноздрева Р.Б., Цыгичко Л.И. Маркетинг: как побеждать на рынке. – М.: Финансы и статистика, 1991. – 304с.

Рыночная экономика: Ученик. В ЗТ / А.Д. Смирнов, В.Ф. Максимова, И.В. Малькова и др.; Под ред. А.Д.Смирнова. – М.: Соминтек, 1992. – Т.2 Часть 1 / Основы бызнеса. – 160с.

Таран В.А. Маркетинг и конкуренция – путь интеграции в мировую экономику. – Н.-Новгород: Волго-Вят. книж. изд-во, 1997. – 178с.

Kastens M. Long-Range Plannung for Your Business. –N.Y. – 1976.- p. 52-53.

Palay N. The Managers Guide to Competitive Marketing Stratagies. – N.Y. – 1989. – p. 81-82.

Issue

Section

Статті