ФОРМУВАННЯ АНГЛОМОВНОЇ СКЛАДОВОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ЯК ФАКТОРА БЕЗПЕКИ ПОЛЬОТІВ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2306-1472.47.37Ключові слова:
безпека польотів, вимоги до рівня володіння англійською мовою для авіаційного диспетчера та пілота, людський фактор, професійна підготовка авіаційного диспетчера та пілотаАнотація
Визначено проблему формування англомовної складової як фактора безпеки польотів. Безпеку польотів розглянуто як результат керування деякими організаційними процесами, що контролюють фактори ризику, один з яких – володіння іноземною мовою пілотами та диспетчерами. Наведено статистику авіаційних катастроф, спричинених мовним фактором. Показано, що сучасний рівень підготовки диспетчерів та пілотів з іноземної мови не відповідає вимогам та потребує нових технологій для ефективного навчанняПосилання
Асріян В.Л. Формування спеціальних
умінь у майбутніх пілотів міжнародних авіа-
ліній на основі міжпредметних зв’язків тех-
нічних дисциплін : автореф. дис. на здобуття
наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.02
«Теорія та методика навчання (технічні дис-
ципліни)» / В.Л. Асріян. – Х., 2007. – 18 с.
Doc 9859 – AN/474. Руководство по
управлению безопасностью полетов (РУБП) //
ICAO, 2009. – 318 c.
Doc 9683 – AN/950. Руководство по
обучению в области человеческого фактора //
ICAO, 1998. – 370 c.
Doc 9835 – AN/453. Manual on the Implementation
of ICAO Language Proficiency
Requirements // ICAO, 2004. – 149 p.
Cushing S. Fatal Words: Communication
Clashes and Aircraft Crashes / S. Cushing. –
Chicago: University of Chicago Press. – 1994. –
p.
Uplinger Sh. English-language Training
For Air Traffic Controllers Must Go Beyond
Basic ATC Vocabulary / Shanjn Uplinger //
Flight Safety Foundation Airport Operations. –
– Vol. 23, No. 5 – Р. 1–5.
Report on the Accident to Vnukovo
Airline’s Tupolev Tu-154M RA 85621 near
Svalbard Airport Longyear. – Norway, Aircraft
Accident Investigation Board. – 121 p. Режим
доступу: www.havarikommisjonen.no/ra-
-pdf?lcid=1033
Окончательный отчет Boeing 737-505
VP-BKO. – Межгосударственный авиацио-
нный комитет. Комиссия по расследованию
авиационных происшествий. – 168 с. Режим
доступу: http://www.mak.ru/russian/
investigations/2008/vp-bko_report.pdf
ПоліщукЮ.К. Дещо з досвіду роботи
викладача дисциплін метрологічного напря-
му в англомовному проекті національного
авіаційного університету / Ю.К. Поліщук //
Вісник НАУ. – 2008. – № 3. – С. 214 – 218.с.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).