Knowledge diagnostics in ergotic training system
DOI:
https://doi.org/10.18372/2306-1472.18.15360Abstract
An information process analysis methodology from the point of view of diagnosing an operator's knowledge with the use of the etalon method approach is considered. A knowledge diagnostics algorithm is suggested which is based on a stack-list model of reasoning tree construction as well as on knowledge structure analysis.
References
Бабак В. П., Лузік Е. В. Психолого-педагогічна підготовка викладача вищої технічної школи: проблеми та перспективи розвитку // Вісн. НАУ. - 2002. - № 3. - С. 5-14.
Немое Р. С. Психология: Учеб, для студентов высш. пед. учеб. Заведений. - М.: Просвещение; ВЛАДОС, 1995.-512с
Шибицкий В. П. Структурный метод анализа информационных систем обучения с нечетко за-данной целевой функцией // Вісн. КМУЦА. - 2000.-№ 1-2.-С. 102-109.
Шибицъка Н. М. Еталонний підхід експертного оцінювання дидактичних знань // Вісн. НАУ. - 2002. - № 3. - С. 166-170.