Методологія засвоєння ознак інформатизації у фаховій підготовці спеціалістів
DOI:
https://doi.org/10.18372/2306-1472.12.13556Анотація
Розглянуто методологію викладання інформатики, етапи освітньої програми з інформатики та її навчально-методичного забезпечення. Показано, що запропонована методологія дає змогу одночасного опанування методів та засобів інформатики разом зознаками фахової спеціальності впродовж усього терміну навчанняПосилання
Экономическая информатика: Учебник для вузов / Под ред. В.Е. Евдокимова. - СПб.: Питер Паблтшинг, 1997. - 592 с.
Научные основы организации управления и построения АСУ/Под ред. В,Д Бройдо, В.С. Крылова. - М.: Высш. шк., 1990. - 232 с.
Пономарева К.В., Кузьмин Л.Г. Информационное обеспечение АСУ. - М.:Высш. шк., 1991. — 192 с.
Downloads
Як цитувати
Фабричев, В. А. (2002). Методологія засвоєння ознак інформатизації у фаховій підготовці спеціалістів. Вісник Національного авіаційного університету, 12(1), 24–28. https://doi.org/10.18372/2306-1472.12.13556
Номер
Розділ
Інформаційні технології
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).