Розробка математичної моделі процесу зміни аеродинамічних характеристик літака протягом тривалої експлуатації
DOI:
https://doi.org/10.18372/2306-1472.10.12108Abstract
Проаналізовано причини погіршення аеродинамічних характеристик літака протягомтривалої експлуатації. Запропоновано математичну модель процесу зміни коефіцієнтівпіднімальної сили та лобового опоруReferences
Вентцель Е.С. Теория вероятностей. - 4-е изд. -М.: Наука, 1969. - 576 с.
Самолёт Ан-24. Техническое описание. Кн. 1. -М.: Машиностроение, 1969.
ЩербакЯ.С., Опара А.С. Аэродинамика и динамика полёта. -Л.: ОЛАТА, 1971. - 373 с.
Мхитарян А.М. Аэродинамика. -М.: Машиностроение, 1970. - 427 с.
Планирование эксперимента в исследовании технологических процессов / К. Хартман, Э. Лецкий, В. Шефер и др. -М.: Мир, 1977. -365 с.
Асатурян В.Н. Теория планирования экспериментов.-М.: Радио и связь, 1983. - 247 с.
Сиденко В.М., Грушко И.М. Основы научных исследований. - Харьков: Вища шк.,
-200 с.
Downloads
How to Cite
Білогузов, В. С., & Мещишен, Д. К. (2001). Розробка математичної моделі процесу зміни аеродинамічних характеристик літака протягом тривалої експлуатації. Proceedings of National Aviation University, 10(3), 66–70. https://doi.org/10.18372/2306-1472.10.12108
Issue
Section
AEROSPACE SYSTEMS FOR MONITORING AND CONTROL