Алгоритм умовної оптимізації параметрів системи технічного обслуговування і ремонту авіаційної техніки
DOI:
https://doi.org/10.18372/2306-1472.10.12097Abstract
Розглянуто методику оптимізації параметрів систем технічного обслуговування і ремонтуагрегатів і систем авіаційної техніки на базі граф-моделі системи технічної експлуатації;яка відрізняється простотою і високою вірогідністю результатів і дозволяєоперативно виконувати призначення періодичності технічного обслуговування та контрольно-відновлювальних робіт за рахунок мінімізації витрат на технічну експлуатаціюReferences
Кесаев Х.В., Трофимов Р.С. Надежность двигателей летательных аппаратов. - М.: Машиностроение, 1982. - 136 с.
Байхельт Ф., Франкен П. Надежность и техническое обслуживание. Математический подход: Пер. с нем. - М.: Радио и связь, 1988. - 392 с.
Каннингхем К, Кокс В. Методы обеспечения ремонтопригодности: Пер. с англ. - М.: Сов. радио, 1978. - 312 с.
Калин К.К, Гаганов Г.Г. Об оценке устойчивости ЦВМ к сбоям. - М.: Сов. радио, 1968.-132 с.
Тамаргазін О.А. Безумовна оптимізація параметрів системи технічного обслуговування транспортних засобів //Вести. ХГАДТУ.-Вып. 14. - Харьків:ХГАДТУ, 2001. - С. 76-78.
Барзилович Е.Ю., Каштанов В.А. Некоторые математические вопросы теории массового обслуживания сложных систем. - М.: Сов. радио, 1971. - 272 с.