ЗАПРОВАДЖЕННЯ СУЧАСНИХ ФОРМ ЕЛЕКТРОННОЇ КОМЕРЦІЇ В УМОВАХ ДІДЖИТАЛІЗАЦІЇ СВІТОВОЇ ЕКОНОМІКИ

Автор(и)

  • В. В. БАТРИМЕНКО Київський національний університет імені Тараса Шевченка

Ключові слова:

електронна комерція, електронний бізнес, конвергенція інструментів системи електронної комерції, міжнародна електронна торгівля, діджиталізація економіки, правові режими електронних послуг, Інтернет-технології

Анотація

Розповсюдження мережі Інтернет, збільшення кількості її користувачів стимулювало розвиток регіональної та світової електронної торгівлі. Проте різні рівні соціальноекономічного розвитку, різна якість інфраструктурних об‟єктів мають значний вплив на темпи впровадження електронної комерції, її трансформацію на стійку систему господарських зв‟язків як на міжнародному, так і регіональному рівні. Зазначене обумовлює мету і завдання даної статті, що полягає у вивченні особливостей консолідації й уніфікації новітніх інструментів системи електронної комерції у світовій торгівлі, визначенні шляхів впровадження інноваційних механізмів стимулювання розвитку міжнародної торгівлі в умовах діджиталізації світової економіки.

Біографія автора

В. В. БАТРИМЕНКО, Київський національний університет імені Тараса Шевченка

к.е.н., доцент  кафедри світового господарства  і міжнародних економічних відносин    Інституту міжнародних відносин

Посилання

Дубіщев В. П., Вертелецька Ю. Б. Нормативно-правове регулювання міжнародної електронної торгівлі на сучасному етапі розвитку світового господарства. Економіка і регіон: науковий вісний ПолтНТУ. 2016. №2 (57). С.13-19.

Ковтунець В. Правове забезпечення ведення електронного підприємництва. Форум з підготовки парламентських слухань з питань розвитку інформаційного суспільства в Україні (м.Київ, 21.09.2005). URL: http://met-online.kiev.ua/menu/busines/zak/. (дата звернення: 09.11.2017)

Моліцкі М. 5 найбільш важливих напрямків у e-commerce у 2017 р. Gemius Global, 2017. URL: http://www.gemius.com.ua/e-commerce-novosti/cee-5-samyx-vazhnyx-napravlenij-e-commerce-v-2017.html (дата звернення: 01.03.2018)

Патраманська Ю. Електронна комерція: переваги та недоліки. Ефективна економіка. 2015. №11. С.18.

Хау Джефф. Краудсорсинг: Коллективный разум как инструмент развития бизнеса / Джефф Хау; пер с англ. – М.: ООО «АЛЬПИНА ПАБЛИШЕР», 2014.

Global Industry 4.0 Survey URL: https://www.pwc.com/gx/en/industries/industries-4.0/landing-page/industry4.0-building-your-digital-enterprise-april-2016.pdf. (дата звернення: 03.12.2016).

Agarwal J., Wu T. E-Commerce in Emerging Economies: A Multi-theoretical and Multilevel Framework and Global Firm Strategies. 2018. URL: https://link.springer.com/chapter/10.1007/978-3-319-74129-1_9. (дата звернення: 03.12.2018).

Alberto F. Lemma. E-commerce: the implications of current WTO negotiations for economic transformation in developing countries. 2017. URL: https://set.odi.org/wp-content/uploads/2017/12/SET-WTO-Negotiations-ECommerce.pdf. (дата звернення: 07.11.2017)

Demary M. Tackling Non-performing loans in the Euro area. Institut der Deutschen Wirtschaft. 2018. URL: https://www.iwkoeln.de/studien/iw-reports/beitrag/markus-demary-tackling-non-performing-loans-in-the-euroarea.html. (дата звернення: 08.12.2018)

Digital connectivity & e-commerce: Overview of financing flows and examples of aid for trade support / T. Mbise, S. Taal, M. Roberts, F. Lammersen. WTO Staff Working Paper ERSD-2018-08. 2018. URL: https://www.econstor.eu/handle/10419/181285. (дата звернення: 28.09.2018).

Digital connectivity & e-commerce: Overview of financing flows and examples of aid for trade support / T. Mbise, S. Taal, M. Roberts, F. Lammersen. WTO Staff Working Paper ERSD-2018-08. 2018. URL: https://www.econstor.eu/handle/10419/181285. (дата звернення: 28.09.2018)

E-Commerce Trends to Watch in 2018. URL: https://www.mytotalretail.com/article/e-commerce-trends-to-watchin-2018/ (дата звернення: 12.03.2019).

Ortiz M. H. Online trade of counterfeit goods: current scenario and challenges in the EU. 2018. URL: https://www.academia.edu/37863315/ONLINE_TRADE_OF_COUNTERFEIT_GOODS_CURRENT_SCENARIO_A ND_CHALLENGES_IN_THE_EU. (дата звернення: 28.11.2018)

Summer A., Dunkan Gr. E-Commerce. NYH Publishing, 1999. 263 p.

Worldwide Retail and Ecommerce Sales: eMarketer's Estimates for 2016-2021 (2017). emarketer.com. Retrieved from https://www.emarketer.com/Report/Worldwide-Retail-Ecommerce-Sales-eMarketers-Estimates-20162021/20020. (дата звернення: 28.09.2018)

Опубліковано

2019-12-10

Номер

Розділ

Статті