НЕОБХІДНІСТЬ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО ІМІДЖУ ЯК ОСНОВНОГО ФАКТОРА В ПІДВИЩЕННІ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ КОМПАНІЇ
Ключові слова:
імідж, конкурентоспроможність, ринкова трансформація,Анотація
Дана стаття розкриває взаємозв’язок іміджу фірми з його конкурентоспроможністю. Кон-курентоспроможність можна визначити як комплексну порівняльну характеристику, яка відображає ступіньпереваг над підприємствами-конкурентами. Але при цьому є особливості завдяки яким компанія може статиконкурентоспроможною. До цих особливостей відноситься її імідж.Посилання
Азоев Г.Л., Зав'ялов П.С., Лозовский Л.Ш., Поршев А.Г., Райзберг Б.А. Словарь. – М. : ОАО "НПО «Экономика», 2000. – 362 с.
Акмаєв А.І., Коваленко Н.В. Удосконалення оцінки конкурентоспроможності підприємства в умовах глобалізації // Проблемы материальной культуры : экономические науки, 2007. – С. 7-10.
Андрушків Б.М., Кузьмин О.Е. «Основи менеджменту». – Львів: «Світ», 2005. – 296 с.
Бодуан Ж. Управление имиджем компании. Паблик рилейшнз: предмет и мастерство: Инфра. – М. – 2001. – 240 с.
Брутман А.Б. Конкурентоспособность предприятий: оценка на основе их потенциалов / А. Б. Брутман; М-во образования и науки, молодежи и спорта Украины, Запорож. нац. техн. ун-т. — Запорожье : Липс, 2012. — 219 с.
Вандермейкер Дж. Вимір ефективності іміджу. – К.: Либідь, 2007. – 69 с.
Васильев Г.А., Поляков В.А. Основы имиджа организации. – Х.: Олди-Плюс, 2008. – 720 с.
Вісящев В.А. Основи маркетингу : [Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл.] / В.А.Вісящев, Л.І.Антошкіна, І.О.Тарлопов. — Донецьк : Норд-Прес, 2004. — 388 с.
Вечеров В. Т. Основи менеджменту : [підручник] / В. Т. Вечеров, А. П. Міщенко, Т. В. Котуранова; М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Придніпр. держ. акад. буд-ва та архіт.». – Д.: Свидлер А. Л., 2012. — 351 с.
Воронкова А.Э. Стратегическое управление конкурентоспособным потенциалом предприятия: диагностика и организация : монография. – 2-е изд. – Луганск : ВНУ им. В. Даля, 2004. – 320 с.
Гордиенко, Ю. Ф. Управление персоналом / Ю. Ф. Гордиенко, Д. В. Обухов, С. И. Самыгин. – Ростов н/Д. : Феникс, 2008. – 352 с.
Горбатов, В. М. Конкурентоспособность и циклы развития интегрированных структур бизнеса / Ин-т проблем развития о-ва. — Х. : Изд. дом «ИНЖЭК», 2006. — 591 с.
Иванов Ю.Б. Конкурентоспособность предприятия: оценка, диагностика, стратегия : монография. – Харьков : ХНЭУ, 2004. – 256 с.
Кизим Н.А. Концентрация экономики и конкурентоспособностьстран мира / Н.А. Кизим, В.М.Горбатов; Ин-т проблем развития о-ва. — Х. : Изд. дом «Инжэк», 2005. – 214 с.
Минько Э.В. Качество и конкурентоспособность / Э.В.Минько, М.Л.Кричевский. — СПб. и др. : Питер, 2004. — 267 с.
Портер М.Э. Конкуренция : пер. с англ. – М. : Изд. дом «Вильямс», 2003. – 496 с.
Тридід О.М. Стратегія розвитку підприємства в умовах кризи : автореф. дис. на здо-буття наук. ступеня д-ра екон. наук : спец. 08.06.01 «Економіка, організація і управління під-приємствами» / О.М. Тридід. – Донецьк, 2003. – 24 с.