НЕОБХІДНІСТЬ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО ІМІДЖУ ЯК ОСНОВНОГО ФАКТОРА В ПІДВИЩЕННІ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ КОМПАНІЇ

Автор(и)

  • Т.О. ДЯЧЕНКО Інститут економіки та менеджменту Національного авіаційного університет
  • Л.Е. ПОМИТКІНА Інститут економіки та менеджменту Національного авіаційного університет

Ключові слова:

імідж, конкурентоспроможність, ринкова трансформація,

Анотація

Дана стаття розкриває взаємозв’язок іміджу фірми з його конкурентоспроможністю. Кон-курентоспроможність можна визначити як комплексну порівняльну характеристику, яка відображає ступіньпереваг над підприємствами-конкурентами. Але при цьому є особливості завдяки яким компанія може статиконкурентоспроможною. До цих особливостей відноситься її імідж.

Біографії авторів

Т.О. ДЯЧЕНКО, Інститут економіки та менеджменту Національного авіаційного університет

доцент кафедри міжнародної економіки, к.е.н., доц.

Л.Е. ПОМИТКІНА, Інститут економіки та менеджменту Національного авіаційного університет

студентка

Посилання

Азоев Г.Л., Зав'ялов П.С., Лозовский Л.Ш., Поршев А.Г., Райзберг Б.А. Словарь. – М. : ОАО "НПО «Экономика», 2000. – 362 с.

Акмаєв А.І., Коваленко Н.В. Удосконалення оцінки конкурентоспроможності підприємства в умовах глобалізації // Проблемы материальной культуры : экономические науки, 2007. – С. 7-10.

Андрушків Б.М., Кузьмин О.Е. «Основи менеджменту». – Львів: «Світ», 2005. – 296 с.

Бодуан Ж. Управление имиджем компании. Паблик рилейшнз: предмет и мастерство: Инфра. – М. – 2001. – 240 с.

Брутман А.Б. Конкурентоспособность предприятий: оценка на основе их потенциалов / А. Б. Брутман; М-во образования и науки, молодежи и спорта Украины, Запорож. нац. техн. ун-т. — Запорожье : Липс, 2012. — 219 с.

Вандермейкер Дж. Вимір ефективності іміджу. – К.: Либідь, 2007. – 69 с.

Васильев Г.А., Поляков В.А. Основы имиджа организации. – Х.: Олди-Плюс, 2008. – 720 с.

Вісящев В.А. Основи маркетингу : [Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл.] / В.А.Вісящев, Л.І.Антошкіна, І.О.Тарлопов. — Донецьк : Норд-Прес, 2004. — 388 с.

Вечеров В. Т. Основи менеджменту : [підручник] / В. Т. Вечеров, А. П. Міщенко, Т. В. Котуранова; М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Придніпр. держ. акад. буд-ва та архіт.». – Д.: Свидлер А. Л., 2012. — 351 с.

Воронкова А.Э. Стратегическое управление конкурентоспособным потенциалом предприятия: диагностика и организация : монография. – 2-е изд. – Луганск : ВНУ им. В. Даля, 2004. – 320 с.

Гордиенко, Ю. Ф. Управление персоналом / Ю. Ф. Гордиенко, Д. В. Обухов, С. И. Самыгин. – Ростов н/Д. : Феникс, 2008. – 352 с.

Горбатов, В. М. Конкурентоспособность и циклы развития интегрированных структур бизнеса / Ин-т проблем развития о-ва. — Х. : Изд. дом «ИНЖЭК», 2006. — 591 с.

Иванов Ю.Б. Конкурентоспособность предприятия: оценка, диагностика, стратегия : монография. – Харьков : ХНЭУ, 2004. – 256 с.

Кизим Н.А. Концентрация экономики и конкурентоспособностьстран мира / Н.А. Кизим, В.М.Горбатов; Ин-т проблем развития о-ва. — Х. : Изд. дом «Инжэк», 2005. – 214 с.

Минько Э.В. Качество и конкурентоспособность / Э.В.Минько, М.Л.Кричевский. — СПб. и др. : Питер, 2004. — 267 с.

Портер М.Э. Конкуренция : пер. с англ. – М. : Изд. дом «Вильямс», 2003. – 496 с.

Тридід О.М. Стратегія розвитку підприємства в умовах кризи : автореф. дис. на здо-буття наук. ступеня д-ра екон. наук : спец. 08.06.01 «Економіка, організація і управління під-приємствами» / О.М. Тридід. – Донецьк, 2003. – 24 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-09-05

Номер

Розділ

Статті