КОНКУРЕНТНІ ПЕРЕВАГИ ЯК ОСНОВА РОЗРОБКИ СТРАТЕГІЇ ТА МЕТОДИ І ШЛЯХИ ЇХ ВИЗНАЧЕННЯ
Ключові слова:
конкурентоспроможність, конкурентна перевага, стратегія, інновація, глобалізаціяАнотація
Розглянуто поняття «Конкурентні переваги» у працях вітчизняних та зарубіжних вчених та досліджено методи і шляхи їх визначення.Посилання
Гельвановский М., Жуковская В., Трофимова И. Конкурентоспособность в микро-, мезо- и макро-уровненом измерениях // Росс. экономич. журн. – 1998. - № 3. – С.67-77.
Економіка України та шляхи її подальшого реформування. Матер. Всеукр. наради економістів, 14-15 вересня 1995р.-К.: Генеза, 1996.- 323с.
Лифиц И.М. Теория и практика оценки конкурентоспособности товаров и услуг. – М.: Юрайт-М, 2001. – 224с.
Михайлов О.В. Основы мировой конкурентоспособности. – М.: Познавательная книга плюс, 1999.-529с.
Портер М. Международная конкуренция: Пер. с англ. – М.: Междунар. отнош., 1993. – 896с.
Сміт А. Добробут націй. Дослідження про природу та причини добробуту націй. Філософські першо-джерела. – К.: Port-Royal, 2001. – 594с.
Фатхутдинов Р.А. Конкурентоспособность организации в условиях кризиса: экономика, маркетинг, менеджмент. – М.: «Книготорговый центр «Маркетинг», 2002. – 892с.