ІНФОРМАЦІЙНІ МЕТОДИ І ТЕХНОЛОГІЇ В ТУРИЗМІ

Автор(и)

  • М. Г. РУДНЄВА Національний авіаційний університет

Ключові слова:

інформаційні технології, туризм, інтернет-маркетинг, соціальні мережі, інформаційні технології в туризмі

Анотація

В статті проаналізовано особливості застосування інформаційних методів та технологій в туризмі. Розглянуто процес просування брендів країн та регіонів, а також окремих туристичних підприємств, за допомогою інтернет-маркетингу та соціальних мереж. Проаналізовано основні світові тренди в інформаційній сфері та особливості їх реалізації в Україні.

Біографія автора

М. Г. РУДНЄВА, Національний авіаційний університет

к.геогр.н., старший викладачкафедри країнознавства і туризму Факультету міжнародних відносин

Посилання

Бернофф Дж., Взрывная Web_Волна. Как добиться успеха в мире, преображенном интернет-технологиями / Дж. Бернофф, Л. Чарлин. – М.: Альпина Паблишер, 2010. – 143–210 с.

Дідух Д. І. Інтернет реклама – як складова електронного бізнесу [Електронний ресурс] / Д. І. Дідух – Режим доступу до ресурсу: http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Nzizh/2008_32/Didyh%20D.%20I..pdf.

Ермолова Н. Продвижение бизнеса в социальных сетях Facebook, Twitter, Google+. – М.: Альпина Паблишер, 2013. – 357 с.

Маркетинг туристических направлений в режиме он-лайн: стратегии информационной эры: Издание ВТО. – Мадрид, 2000. – 197с.

Сметанська Ю. С. Електронний маркетинг як спосіб просування туристичних підприємств на ринку [Електронний ресурс] / Ю. С. Сметанська, О. М. Лозовський – Режим доступу до ресурсу: http://infotour.in.ua/smetanska.htm.

Смирнов І. Г. Новітні інформаційні технології в туристичному маркетингу [Електронний ресурс] / Ігор Георгієвич Смирнов // Географія та туризм. – 2010. – Режим доступу до ресурсу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gt_2010_3_5.

Спориш О. А. Застосування маркетингу та сучасних інформаційних технологій для розвитку підприємств туристично-рекреаційного бізнесу області [Електронний ресурс] / О. А. Спориш – Режим доступу до ресурсу: http://www.rusnauka.com/15_DNI_2008/Economics/33122.doc.htm.

Туристичний портал Зручно Тревел [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://zruchno.travel/?lang=ua. (24.04.19). – Назва з екрану.

Coon M. Social Media Marketing: Successful Case Studies of Businesses Using Facebook and YouTube With An In Depth Look in the Business Use of Twitter [Електронний ресурс] / M. Coon // Stanford University. – 2010. – Режим доступу: http://comm.stanford.edu/coterm/projects/2010/maddy%20coon.pdf. (15.04.19). – Назва з екрану.

Опубліковано

2019-11-12

Номер

Розділ

Статті