КРЕАТИВНИЙ КАПІТАЛ У СУЧАСНІЙ ЕКОНОМІЦІ ЗНАНЬ
Ключові слова:
креативний капітал, людський капітал, економіка знань, креативні індустрії, креативна інтенсивністьАнотація
У статті досліджено особливості функціонування та розвитку креативного капіталу у сучасній економіці знань. Визначено основні характеристики та вимоги до формування креативного капіталу у сучасних умовах глобального економічного розвитку. Проаналізовано галузі творчої діяльності, у яких формується креативний капітал, а також умови його ефективного розвитку.
Посилання
Касаева Т.В., Бондарская Т.А. Креативный человеческий капитал как движущая сила современной экономики // Вестник Тамбовского университета. Серия: Гуманитарные науки. – 2014. - № 2 (130). – С. 51-56.
Андрюхина Л.М. Перспективы развития креативного капитала на платформе телекоммуникационных технологий // Креативный менеджмент. – 2015. - №2. – С. 49-52.
Сіденко С.В. Креативний капітал як чинник розвитку нової економіки // Стратегія розвитку України. – 2016. – № 1. – С. 12-16.
Richard Florida. The Rise of the Creative Class: And How It's Transforming Work, Leisure, Community and Everyday Life. – New York: Basic Books, 2002. – 404 p.
Синов В.В. Человеческие ресурсы инновационной деятельности // Креативная экономика. – 2007. – № 5. – С. 58-65.
Султанов К.В., Воскресенский А.А. Концептуальные основания экономики знаний: человеческий капитал и антропология креативности // Общество. Среда. Развитие. – 2014. – №4. – С. 148-152.
Creative Industries: Focus on Employment / Department for Digital, Culture, Media & Sport [Electronic resource]. – Accessed mode: https://assets.publishing.service.gov.uk/government/uploads/system/uploads/attachment_data/file/534305/Focus_on_Employment_revised_040716.pdf.
Creative Industries National Summary Report, 2017 / Americans for the Arts [Electronic resource]. – Accessed mode: https://www.americansforthearts.org/sites/default/files/pdf/2017/by_program/reports_and_data/creative/2017_UnitedStates_NationalOnePager_Color.pdf.
John Howkins. The Creative Economy: How People Make Money from Ideas. – London: Penguin UK, 2013. – 304 p.
Richard Florida. The Rise of the Creative Class: And How It's Transforming Work, Leisure, Community and Everyday Life. – New York: Basic Books, 2002. – 404 p.
Хезмондалш Д. Культурные индустрии. – М.: Изд. дом высшей школы экономики, 2014. – 456 с. – С. 28-31.
David Throsby Economics and Culture. – Cambridge: Cambridge University Press, 2001. – 208 p.
Creative Economy Outlook: Trends in international trade in creative industries / UNCTAD [Electronic resource]. – Accessed mode: https://unctad.org/en/PublicationsLibrary/ditcted2018d3_en.pdf.
The United Nations Creative Economy Report2013. Special Edition / UNESCO [Electronic resource]. – Accessed mode: http://www.unesco.org/culture/pdf/creative-economy-report-2013.pdf.
Creative Industries: Focus on Employment / Department for Digital, Culture, Media & Sport [Electronic resource]. – Accessed mode: https://assets.publishing.service.gov.uk/government/uploads/system/uploads/attachment_data/file/534305/Focus_on_Employment_revised_040716.pdf.