ГЛОБАЛІЗАЦІЙНІ ДРАЙВЕРИ СУЧАСНОЇ ВИДАВНИЧОЇ ГАЛУЗІ
Ключові слова:
міжнародний видавничий бізнес, глобалізація, електронні книжкиАнотація
Стаття розглядає вплив цифрової трансформації та глобалізації на міжнародний видавничий бізнес. Здійснено аналіз схильності видавничої галузі до інтернаціоналізації та зміни факторів впливу через поширенням електронних видань.
Посилання
Deloitte / Print is alive and well – at least for books / 2015 [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://www2.deloitte.com/content/dam/Deloitte/global/Documents/Technology-Media-Telecommunications/gx-tmt-pred15-print-alive-and-well.pdf.
Йіп Дж. С. Total global strategy II / Йіп Дж. С. New Jersey: Prentice Hall. – 2003.
Йіп Дж. С. Global strategy... In a world of nations? / Йіп Дж. С. // Sloan Management Review. – 1989. – Vol. 31, №1. – P. 29–41.
Лейн Ф. Р. The drivers of financial globalization / Лейн Ф. Р., Мілесі-Феретті Г. М. // The American Economic Review. – 2008. – Vol. 98, №2. – p. 327–332.
Лойд Б. The outlook for globalization / Лойд Б. // Leadership & Organization Development Journal. – 1996. – Vol. 17, №5. – P. 18–23.
Монкада-Патерно-Кастелло П. Drivers and impacts in the globalization of corporate R&D: an introduction based on the European experience / Монкада-Патерно-Кастелло П., Вивареллі М., Войт П. // Industrial and Corporate Change. – 2011. – Vol. 20, №2. – P. 585–603.
Андал-Ансіон А. The digital transformation of traditional business / Андал-Ансіон А., Картврайт Ф. А., Йіп Дж. С. // Sloan Management Review. – 2003. – Vol. 44, №4. – P. 34–41.
Віскенбарт Р. / The Global eBook Market. / Віскенбарт Р., Карено К., Ковач М., Лішер В., Маля В. // 2013 [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://assetlibrary.supadu.com/images/ckfinder/630/pdfs/2013Global_ eBook_Market_Current_Conditions_and_Future_Projections.pdf