МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПАСАЖИРСЬКИХ ПЕРЕВЕЗЕНЬ НА ЗАЛІЗНИЦЯХ УКРАЇНИ
Ключові слова:
стратегія, маркетинг, конкурентоспроможність, фактор, пасажирАнотація
В статті проведений аналіз стратегій для визначення рівня конкурентоспроможності пасажирських перевезень на залізничному транспорті.Посилання
Організація пасажирських перевезень. Конспект лекцій/ І.М. Аксьонов. – К.: Київський університет економіки і технологій транспорту, 2001. – 82 с.
Котлер Ф. Основы маркетинга: Пер. с анг.-М.: Прогресс, 1990.
Котлер Ф. Маркетинг менеджмента. – CПб.: Питер Ком, 1998.
Ансофф И. Стратегическое управление: Пер. с анг.-М.: Экономика, 1989.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Статьи