Туристично-маркетингова політика України як важливий напрям підготовки до ЄВРО-2012

Автор(и)

  • Ігор Георгійович Смирнов Київський національний університет імені Тараса Шевченка

Ключові слова:

туристична політика держави, маркетингова політика, ЄВРО-2012, рекламні слогани України

Анотація

Висвітлено сучасні особливості промоційно-маркетингової та рекламної діяльності України як держави, яка приймала (разом з Польщею) фінальну частину Європейської футбольної першості ЄВРО-2012. При цьому промоційно-маркетингова діяльність до ЄВРО-2012 розглядається в контексті реалізації туристичної політики України як європейської держави

Біографія автора

Ігор Георгійович Смирнов, Київський національний університет імені Тараса Шевченка

доктор географічних наук, професор,

Посилання

Смирнов І. Г. Бізнесові основи міжнародного туризму: Навч. пос. / І. Г. Смирнов. – К.: ВПЦ «Київський університет», 2007. – 127 с.

Смирнов І. Г. Міжнародний туристичний бізнес: Навч.-метод. пос. / І. Г. Смирнов, Н.В. Фоменко. – І.-Ф.: Галицька академія, 2009. – 154 с.

Кіптенко В. К. Менеджмент туризму: Підр. / В.К. Кіптенко. – К.: Знання, 2010. – 502 с.

Кириллов А.Т . Маркетинг в туризме / А. Т. Кириллов, Л. А. Волкова. – СПб.: Изд-во С-Петербургского ун-та, 1996. – 184 с.

Коберник И. Показательное выступление / Иванна Коберник // Корреспондент. – № 46. – 2011. – 25 ноября. – С. 30–33.

Стулень Е. Сказали: у вас лицо строителя / Екатерина Стулень// Сегодня. – 2011. – 26 декабря. – С. 11.

Панченко А. НБУ: доллара по десять гривень не будет / Алекс Панченко //Сегодня. – 2012. – 14 января. – С. 2.

##submission.downloads##

Опубліковано

2012-12-15

Номер

Розділ

ТУРИЗМ