Маніфестація гендера у відображенні образів політиків та державних діячів

Автор(и)

  • Ольга Михайлівна Верховцова Національний авіаційний університет

Ключові слова:

гендерні відносини, гендерні стереотипи, гендерна політика, сексизми

Анотація

В роботі досліджується зв’язок між статусом жінки-політика і роллю ЗМІ. Створюючи особливий тип причетності, атмосферу довірливості, засоби масової інформації отримують можливість маніпулювати свідомістю людей

Біографія автора

Ольга Михайлівна Верховцова, Національний авіаційний університет

Інституту міжнародних відносин; старший викладач кафедри іноземних мов

Посилання

“Newsweek” 2012 р.

“The Economist”( 2009–2011 рр.)

Carole Hayman. Do women behave differently? Ladies of Letter dot.com

Cathlin Jonson. Exciting, but slow progress (article) – Режим доступу: http//bbc.news.com

Davies N., Jones D and others. A Common Wealth: Life and Culture in the English-speaking World. Solna: Liber Hermods, 1990

Hasselgard Hilde, Jogansson Stig, Lysvald Per, English Grammar: Theory and use. – Oslo.1997;

Jonathan Karl. Modern day pressure (article) – Режим доступу: http//cnn.news.com

Kate Bannet. Women on top? (article) – Режим доступу: http//bbc.news.com

Mencken H.L. The American Language. An inquiry into the development of English in the United States. Forth Edition corrected, enlarged and rewritten.- New York: Knopf, 1971

R. Anker. Theories of occupational segregation by sex // International Labour Review. – 2007. – No. 3.

Rhian Hewitt Gender Relations in Public and Private – Режим доступу: http//bbc.news.com

Tretyakov Y. P. and others, American English

Швейцер А. Д. Социальная дифференциация английского языка в США. – М.: Высшая школа –1963

##submission.downloads##

Опубліковано

2012-12-15

Номер

Розділ

ПОЛІТОЛОГІЯ