ПОЛІТИКА НЕПРЯМОГО ЦІНОУТВОРЕННЯ НА ІННОВАЦІЙНУ ПРОДУКЦІЮ МАШИНОБУДУВАННЯ

Автор(и)

  • Інна Іванівна Набок Інститут міжнародних відносин Національного авіаційного університету

Ключові слова:

інноваційний продукт, інноваційний процес, ціна, цінова політика, життєвий цикл

Анотація

У статті розглядається процес ціноутворення на інноваційні товари машинобудівного виробництва. Автором запропоновано вдосконалення механізму ціноутворення з врахуванням життєвого циклу інноваційного товару та життєвого циклу супутніх послуг, що супроводжують даний товар у процесі його споживання.

Біографія автора

Інна Іванівна Набок, Інститут міжнародних відносин Національного авіаційного університету

кандидат економічних наук

Посилання

Набок І.І. Методологія визначення ціни на інноваційний продукт у машинобудівній галузі // Матеріали І Міжнародної науково–практичної конференції «Наукова індустрія європейського континенту – 2006». – Дніпропетровськ: Наука і освіта, 2006. – Т. 2. – С. 38-40.

Набок І.І. Механізм стимулювання цінами інноваційних процесів на машинобудівних підприємствах // Держава та регіони. Науково-виробничий журнал / Гуманітарний ун-т «Запорізький інститут державного та муніципального управління», Серія: економіка та підприємництво. – Запоріжжя, 2007. – № 6. – С. 121-126.

Чалникова І.І . Фактори формування ціни на інноваційний продукт // Держава та регіони. Науково-виробничий журнал / Гуманітарний ун-т «Запорізький інститут державного та муніципального управління», Серія: економіка та підприємництво. – Запоріжжя, 2006. – № 4. – С. 387-391. Principles of marketing / Charles W. Lamb, Jr., Joseph F. Hair, Jr., Carl Mc Daniel. South-Western P. C. – Cincinnati: Ohio, 1992. – 757 p.

Опубліковано

2013-01-09

Номер

Розділ

ЕКОНОМІКА