ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ТУРИСТИЧНИЙ РИНОК В УМОВАХ ГЛОБАЛЬНОЇ ЕКОНОМІЧНОЇ КРИЗИ
Ключові слова:
туристичні послуги, ринок туристичних послуг, економічна криза, європейський туристичний ринок, кон’юнктураАнотація
Стаття присвячена змінам, які відбуваються на Європейському ринку туристичних послуг внаслідок глобальної еконо-мічної кризи. З метою оцінки кон’юнктури сучасного туристичного ринку Європи проаналізовано та узагальнено найновітніші статистичні матеріали, представлені авторитетними міжнародними організаціями. На підставі ґрунтовного аналі-зу виявлено негативні явища на Європейському туристичному ринку, вказані основні проблемні регіони та країни, окреслено стан і місце України на Європейському туристичному ринку. Визначено характер змін у кон’юнктурі Європейського ринку і висвітлено основні тренди його розвитку.Посилання
Дані про стан розвитку туризму в Україні, за І кв 2009 року. Державна служба туризму і курортів [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.tourism.gov.ua/
Довідка про динаміку туристичних потоків в Україні (в’їзний туризм), І кв. 2009 [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.tourism.gov.ua/
Довідка про динаміку туристичних потоків в Україні (виїзний туризм), І кв. 2009 [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.tourism.gov.ua/
European tourism 2009 – Trends & Prospects. Quartery Report – Q02/2009. European Travel Commission [Електронний ресурс]. – Режим доступу: www.etc-corporate.org
Travel & Tourism Economic Impact. Central & Eastern Europe 2009. World Travel & Tourism Council [Електронний ре-сурс]. – Режим доступу: http://www.wttc.org/
Travel & Tourism Economic Impact. Europen Union 2009. World Travel & Tourism Council [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.wttc.org/
UNWTO Tourism Highlights, Edition 2009. World Tourism Organization [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.unwto.org/index.php