КОМЕРЦІАЛІЗАЦІЯ – ОДИН З ОСНОВНИХ НАПРЯМКІВ РОЗВИТКУ ІНТЕРНЕТ

Автор(и)

  • Віра Іванівна МАЗУР Інститут міжнародних відносин Національного авіаційного університету
  • Микола Володимирович ЗОСИМОВИЧ Інститут міжнародних відносин Національного авіаційного університету
  • Оксана Юріївна МАЗУР Авіакомпанія «Міжнародні авіалінії України»

Ключові слова:

web-сайт, комерційна діяльність, корпоративний портал, інформаційні посередники, CRM-система

Анотація

 У статті розглядаються основи Web-представництва сучасних організацій та підприємств.

Біографії авторів

Віра Іванівна МАЗУР, Інститут міжнародних відносин Національного авіаційного університету

доцент НАУ

Микола Володимирович ЗОСИМОВИЧ, Інститут міжнародних відносин Національного авіаційного університету

кандидат технічних наук, доцент

Оксана Юріївна МАЗУР, Авіакомпанія «Міжнародні авіалінії України»

провідний фахівець відділу управління доходами

Посилання

Хэндфилд Р. Создание интегрированных систем формирования ценности. – М.: Вильямс, 2008. – 416 с.

Эймор Д. Электронный бизнес: эволюция или революция: Пер. с англ. – М.-СПб.: Вильямс, 2007. – 752 с.

Newell F. Customer Relationship Management in the New Era of Internet Marketing. – New York: McGrawHill, 2000.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

ЕКОНОМІКА