https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Fly/issue/feed Політ. Сучасні проблеми науки 2012-11-23T15:25:14+02:00 Gerashchenko LV ntb@nau.edu.ua Open Journal Systems <p>Тези науково-практичної конференції містять короткий зміст доповідей науково-дослідних робіт студентів та молодих учених. Для широкого кола фахівців, студентів, аспірантів та викладачів.</p><p>Мова видання: українська, російська, англійська.</p><p> </p> https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Fly/article/view/2859 ВИВЧЕННЯ ПРИРОДИ КИСЛОТНОСТІ ПОВЕРХНІ ГЕТЕРОГЕННОГО КАТАЛІЗАТОРА ПРИ ПРОВЕДЕННІ РИФОРМІНГУ ГЕПТАНУ 2012-11-23T15:25:12+02:00 А.А. Павлюченко admin@nau.edu.ua А.О. Василенко admin@nau.edu.ua <em> Одним з найбільш ефективних і поширених методів підвищення якості пального є процес каталітичного риформінгу легких бензинових фракцій, що складаються з вуглеводнів С4-С8. Відомо, що ці реакції відбуваються на поверхні каталізаторів, які мають кислотні центри певної природи і сили.</em> Авторське право (c) https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Fly/article/view/2858 АДСОРБЦІЯ НИЗЬКОМОЛЕКУЛЯРНИХ СПИРТІВ З ВОДНИХ РОЗЧИНІВ ВУГІЛЬНИМИ СОРБЕНТАМИ 2012-11-23T15:25:12+02:00 В.В. Струнгар admin@nau.edu.ua <em> Проблема очищення стічних вод від забруднень є дуже актуальною, тому вилучення різних забруднень потребує ефективних попередніх досліджень. У стічних водах часто зустрічаються органічні забруднення наприклад, спирти, деякі альдегіди та кетони, низько- і високомолекулярні карбонові кислоти, ароматичні сполуки та багато інших. Низькомолекулярні спирти потрапляючи із стічними водами у водойми, погіршують властивості води, порушують процеси обміну кисню, токсично діють на навколишнє середовище.</em> Авторське право (c) https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Fly/article/view/2857 СТРУКТУРУВАННЯ НАДМОЛЕКУЛЯРНОЇ СТРУКТУРИ ПОЛІВШІЛАЦЕТАТУ ЖЕЛАТИНОМ 2012-11-23T15:25:12+02:00 Л.О. Смашнюк admin@nau.edu.ua <em> Сучасний науково-технічний прогрес неможливий без створення нових спеціальних матеріалів, що мають специфічні властивості, які, на перший погляд, навіть немислимі. Це жорсткість й еластичність, твердість і надтекучість, розчинність у воді й нерозчинність, газопроникність та газонепроникність тощо. Такі протилежні властивості, які виключають одне одного, поєднуються в полімерах.</em> Авторське право (c) https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Fly/article/view/2856 ГЕТЕРОГЕННО-КАТАЛІТИЧНА ТРАНСЕСТЕРЕФІКАЦІЯ ЕСТЕРІВ КИСЛОТ СПИРТАМИ 2012-11-23T15:25:12+02:00 І.В. Ольшевський admin@nau.edu.ua Ю.С. Бодачівський admin@nau.edu.ua <em> Одним з найбільш безпечних для навколишнього середовища альтернатив паливу, одержаному з нафти є біодизель. Його одержують трансестерифікацією тригліцеридів і спиртів, внаслідок чого утворюються менші молекули алкілових (найчастіше метилових) естерів. Для цього використовують гомогенні каталізатори: луги, кислоти або ферменти.</em> Авторське право (c) https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Fly/article/view/2855 ІЗОМЕРИЗАЦІЯ Н-ПЕНТАНУ НА СУЛЬФАТОВАНИХ ЦИРКОНІЄВИХ КАТАЛІЗАТОРАХ 2012-11-23T15:25:12+02:00 О.О. Міщенко admin@nau.edu.ua К.В. Бзенко admin@nau.edu.ua <em> Реакції ізомеризації мають широке розповсюдження в нафтопереробній промисловості, зокрема використовуються для підвищення октанових чисел компонентів моторних палив ізомеризацією найбільш легкої частини бензину прямої перегонки - пентан-гексанових фракцій. В наш час дослідження науковців зосереджені на пошуку нешкідливих для довкілля каталізаторів ізомеризації. Так, хороший потенціал для ізомеризації н-алканів виявили модифіковані цирконійоксидні каталізатори.</em> Авторське право (c) https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Fly/article/view/2854 МОДЕЛЮВАННЯ СТРУКТУРИ ОКСИДНИХ МАТЕРІАЛІВ ЗА ДАНИМИ РЕНТГЕНОГРАМ МЕТОДОМ РІТВЕЛЬДА 2012-11-23T15:25:12+02:00 М.В. Завадська admin@nau.edu.ua <em> Для оксидних матеріалів мангану дуже складною є проблема інтерпретації фазового складу електрохімічно одержаних матеріалів з причини багатофазності і високої дефектності таких зразків. Певною мірою це завдання вирішується за допомогою симуляції теоретичних рентгенограм методом Рітвельда.</em> Авторське право (c) https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Fly/article/view/2853 СИНТЕЗ ХЕЛАТНОГО КОМПЛЕКСУ - АЦЕТИЛАЦЕТОНАТУ ОКСИВАНАДІЮ (IV) 2012-11-23T15:25:12+02:00 Є.В. Баглєй admin@nau.edu.ua Г.В. Федорів admin@nau.edu.ua <em> Зростання світової економіки сприяє зростанню використання енергії, зі зменшенням запасів основних природних енергетичних ресурсів (нафта, газ та вугілля), зростання витрат на їх виробництво, що призводить до збільшення вартості енергії та необхідності нормування споживання енергоресурсів. За даними BP Statistical Review of World Energy June 2010, розвідані запаси у світі складають: нафти - 205,0 млрд. т; газу - 187,5 трлн. м3; вугілля - 826,0 млрд. т.</em> Авторське право (c) https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Fly/article/view/2852 ОКИСНЕННЯ 1,1,2-ТРИХЛОРЕТАНУ НА ГЕТЕРОГЕННОМУ КАТАЛІЗАТОРІ 2012-11-23T15:25:12+02:00 С.В. Атанасов admin@nau.edu.ua Т.А. Гаєвська admin@nau.edu.ua <em> Відсутність стабільно працюючих активних каталізаторів сьогодні є єдиною перешкодою до впровадження каталітичних методів знешкодження хлорвмісних відходів.</em> Авторське право (c) https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Fly/article/view/2851 ЗВ'ЯЗОК ФІЗИКИ З КОСМОНАВТИКОЮ І УЧАСТЬ УКРАЇНИ В МІЖНАРОДНИХ КОСМІЧНИХ ПРОГРАМАХ 2012-11-23T15:25:12+02:00 Г.В. Стрижак admin@nau.edu.ua <em> Сьогодні не можна уявити повсякденне життя людини без космічного зв'язку, супутникового телебачення, GPS-навігаторів та інших досягнень авіаційної й космічної техніки.</em> Авторське право (c) https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Fly/article/view/2850 КВАЗІРІВНОВАЖНІ ПРОЦЕСИ У ВИСОКОЗБУДЖЕНИХ СТАНАХ МОЛЕКУЛ БАРВНИКІВ 2012-11-23T15:25:12+02:00 Т.М. Сакун admin@nau.edu.ua <em> Проведено експериментальні та теоретичні дослідження релаксації молекули барвника (аніонів резазурину) з високозбуджених станів.</em> Авторське право (c) https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Fly/article/view/2849 ЕЛЕКТРОННО-КОЛИВАЛЬНА ВЗАЄМОДІЯ В МОЛЕКУЛАХ РЕЗАЗУРИНУ 2012-11-23T15:25:12+02:00 Т.М. Сакун admin@nau.edu.ua <em> В роботі проведені дослідження спектру поглинання резазурину у видимій, ультрафіолетовій та інфрачервоній областях.</em> Авторське право (c) https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Fly/article/view/2848 ВИЗНАЧЕННЯ КОЕФІЦІЄНТУ КОРИСНОЇ ДІЇ ІНДУКЦІЙНОГО ПРИСКОРЮВАЧА ЕЛЕКТРОНІВ ПРИ ВИКОРИСТАННІ СУЧАСНИХ ФЕРОМАГНЕТИКІВ ДЛЯ ВИГОТОВЛЕННЯ ІНДУКЦІЙНИХ СИСТЕМ 2012-11-23T15:25:12+02:00 О.О. Подворний admin@nau.edu.ua <em> Індуктори індукційних прискорювачів електронів промислового призначення побудовані за принципом імпульсних трансформаторів з осердями, виготовленими з аморфних феромагнетиків. Відомості про втрати енергії в осердях на перемагнічування на коротких імпульсах доступні з наукових публікацій завдяки роботам дослідницьких лабораторій.</em> Авторське право (c) https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Fly/article/view/2847 ФІЗИЧНІ ПРИНЦИПИ ЗАПУСКУ СУПУТНИКІВ У МІЖНАРОДНОМУ КОСМІЧНОМУ ПРОЕКТІ "МОРСЬКИЙ СТАРТ" 2012-11-23T15:25:12+02:00 В.В. Грубий admin@nau.edu.ua <em> У 1995 році Державне конструкторське бюро "Південне" ім. М.К. Янгеля та Державне підприємство "Виробниче об'єднання "Південний машинобудівний завод" ім. Макарова" разом з американською компанією "Боїнг", норвезькою "Квар-нер" та російською ракетно-космічною корпорацією "Енергія" утворили спільне підприємство "Сі Лонч" для реалізації унікального міжнародного проекту "Морський старт". Проект вперше реалізує ідею використання морської платформи для здійснення комерційних космічних запусків з екваторіальної зони.</em> Авторське право (c) https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Fly/article/view/2846 ТЕОРІЯ ДВОПОТОКОВИХ ЛАЗЕРІВ НА ВІЛЬНИХ ЕЛЕКТРОНАХ ЯК ФОРМУВАЧІВ КЛАСТЕРІВ ЕЛЕКТРОМАГНІТНОГО ПОЛЯ 2012-11-23T15:25:12+02:00 А.Ю. Брусник admin@nau.edu.ua <em> Однією з актуальних задач електроніки надвисоких потужностей є отримання надкоротких (фемтосекундних) імпульсів електромагнітного поля, здатних без затухання поширюватися в середовищі. Традиційно розглядають радіоімпульси, що є імпульсами огинаючої, заповненої хвилею несучої частоти. Дана особливість обмежує можливість досягнення надвисоких рівнів середньої потужності (десятки - сотні кіловат в оптичному діапазоні).</em> Авторське право (c) https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Fly/article/view/2845 ХВИЛЬОВІ ЯВИЩА В АНІЗОТРОПНОМУ МАГНІТОДІЕЛЕКТРИКУ 2012-11-23T15:25:12+02:00 І.О. Бородій admin@nau.edu.ua <em> Було розглянуто хвильові явища при поширенні імпульсного магнітного поля, збудженого котушкою імпульсного струму в перерізі осердя, виготовленого з магнітодіелектрику.</em> Авторське право (c) https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Fly/article/view/2844 ИССЛЕДОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ НАДЕЖНОСТИ ДИСПЕТЧЕРА УВД 2012-11-23T15:25:12+02:00 И.И. Цыба admin@nau.edu.ua <em> Авиация относится к транспортным средствам повышенной опасности. При этом катастрофа современного пассажирского авиалайнера в зависимости от масштаба последствий может рассматриваться как национальная трагедия. Поэтому повышение эффективности авиатранспортной системы и безопасности полётов является главной целью авиационного сообщества.</em> Авторське право (c) https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Fly/article/view/2843 СОВЕРШЕНСТВОВАНИЕ АВТОМАТИЗИРОВАННОЙ ИНФОРМАЦИОННОЙ СИСТЕМЫ «АБИТУРИЕНТ КЛА НАУ» 2012-11-23T15:25:12+02:00 Т.К. Файзулина admin@nau.edu.ua <em> В соответствии с правилами приема в высшие учебные заведения, после окончания приема документов от абитуриентов приемная комиссия приступает к формированию перечня лиц, допущенных к участию в конкурсе на поступление.</em> Авторське право (c) https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Fly/article/view/2842 РАЗРАБОТКА МОДЕЛИ ПРИНЯТИЯ РЕШЕНИЙ АВИАДИСПЕТЧЕРОМ ПРИ ВОЗНИКНОВЕНИИ ОСОБОГО СЛУЧАЯ В ПОЛЕТЕ -РАЗГЕРМЕТИЗАЦИИ 2012-11-23T15:25:12+02:00 Д.О. Ткаченко admin@nau.edu.ua <em> Согласно данным ИКАО большинство авиационных происшествий (АП) происходят по вине летного и/или диспетчерского состава и являются результатом неоптимальных и нерациональных действий человека-оператора.</em> Авторське право (c) https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Fly/article/view/2841 УПРАВЛЕНИЕ ЗАПАСАМИ НА ВОЗДУШНОМ ТРАНСПОРТЕ КАК ОДНА ИЗ ЗАДАЧ ПРЕДПОЛЕТНОЙ ПОДГОТОВКИ 2012-11-23T15:25:12+02:00 А.С. Тимошенко admin@nau.edu.ua <em> Сотрудники по обеспечению полетов (FOO/FD) играют важную роль в безопасной эксплуатации воздушных судов (ВС), основными их обязанностями являются: оказывать помощь командиру ВС в подготовке к полету и обеспечивать соответствующую информацию;</em> Авторське право (c) https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Fly/article/view/2840 ПОВЫШЕНИЕ УРОВНЯ РЕАЛИСТИЧНОСТИ ОТОБРАЖЕНИЯ ДВС НА МОДЕЛИРУЮЩЕМ КОМПЛЕКСЕ УВД 2012-11-23T15:25:12+02:00 С.В. Скрипка admin@nau.edu.ua <em> На фоне постоянно возрастающих объёмов грузовых и пассажирских авиационных перевозок увеличиваются рабочие нагрузки на специалиста по управлению воздушным движением, и, как следствие, выдвигаются новые требования к качеству профессиональной подготовки на тренажёрах управления воздушным движением, что, в свою очередь, требует качественного моделирования воздушной обстановки самими тренажёрами.</em> Авторське право (c) https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Fly/article/view/2839 ОБЕСПЕЧЕНИЕ БЕЗОПАСНОСТИ ВОЗДУШНОГО ДВИЖЕНИЯ НА ЭТАПАХ ВЗЛЕТА И ПОСАДКИ 2012-11-23T15:25:12+02:00 А.В. Сиденко admin@nau.edu.ua <em> Анализ авиационных происшествий и инцидентов на мировом авиационном транспорте свидетельствует о том, что при заходе на посадку и посадке происходит более 40—50% происшествий. Учитышая, что продолжительность захода на посадку для магистральных самолетов составляет не более 2—3% всего времени полета, то вероятность возникновения авиационных происшествий на этом этапе полета в 15—20 раз больше, чем в среднем в течение всего полета.</em> Авторське право (c) https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Fly/article/view/2838 АНАЛИЗ И СОВЕРШЕНСТВОВАНИЕ СИСТЕМЫ ПОДДЕРЖКИ ПРИНЯТИЯ РЕШЕНИЯ ДИСПЕТЧЕРОМ ОБСЛУЖИВАНИЯ «ПОДХОДА» 2012-11-23T15:25:12+02:00 О.С Ростовцев admin@nau.edu.ua <em> Обслуживание воздушного движения являются частью многоотраслевой сферы, которая требует постоянного пересмотра существующих документов, правил и методов управления воздушным движением в связи развитием и внедрением более технологически совершенных устройств и систем.</em> Авторське право (c) https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Fly/article/view/2837 СОВЕРШЕНСТВОВАНИЕ ТРЕНАЖЕРНОЙ ПОДГОТОВКИ ПЕРСОНАЛА УВД 2012-11-23T15:25:12+02:00 Р.П. Печевистий admin@nau.edu.ua <em> Тренажерная подготовка должна включать в себя занятия с применением процедурных, модульных и комплексных тренажеров. Все выше упомянутое, обозначается термином первоначальная тренажерная подготовка или первоначальная подготовка.</em> Авторське право (c) https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Fly/article/view/2836 РАЗРАБОТКА МОДУЛЯ ИНФОРМАЦИОННОЙ ПОДДЕРЖКИ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ АВИАДИСПЕТЧЕРА 2012-11-23T15:25:12+02:00 О.Н. Пилипёнок admin@nau.edu.ua <em> Процесс принятия авиадиспетчером решений включает в себя не только выбор приемлемых мероприятий из заданного руководящими документами гражданской авиации множества, но и выполнение мероприятий, ранее не заданных. Поэтому важно создать специальные рекомендации по формированию эффективных решений и общей концепции их принятия.</em> Авторське право (c) https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Fly/article/view/2835 АНАЛІЗ ФАКТОРІВ, ЩО ВПЛИВАЮТЬ НА ВИНИКНЕННЯ ПРОБЛЕМ З ШАСІ В ПОЛЬОТІ 2012-11-23T15:25:12+02:00 М.С. Пархоменко admin@nau.edu.ua <em> При вивченні особливих випадків в польоті (ОВП) важливим є статистичний аналіз, визначення та систематизація факторів, що впливають на виникнення особливого випадку в польоті</em> Авторське право (c) https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Fly/article/view/2834 МОДЕЛИРОВАНИЕ ПРОЦЕССА ПРИНЯТИЯ РЕШЕНИЯ АВИАДИСПЕТЧЕРОМ ПРИ ВОЗНИКНОВЕНИИ ОСОБОГО СЛУЧАЯ В ПОЛЕТЕ - ОТКАЗ РАДИОСВЯЗИ 2012-11-23T15:25:12+02:00 А.В Курейда admin@nau.edu.ua <em> Согласно данным ICAO более 2/3 авиационных происшествий происходят по вине летного и/или диспетчерского состава и являются результатом неоптимальных и нерациональных действий человека-оператора, и доля этого фактора в общем количестве авиационных происшествий увеличивается. Данный факт говорит о том, что наиболее уязвимым местом в системе «человек - машина» является именно звено «человек», что требует модернизации подходов к обучению авиационного персонала, связанного с выполнением полетов.</em> Авторське право (c) https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Fly/article/view/2833 ТИПОВЫЕ ТЕХНОЛОГИИ ДЕЙСТВИЙ АВИАДИСПЕТЧЕРА ПРИ ВОЗНИКНОВЕНИИ ОСОБОГО СЛУЧАЯ В ПОЛЕТЕ - ОТКАЗ ДВИГАТЕЛЯ НА ВС 2012-11-23T15:25:12+02:00 А.В. Колесник admin@nau.edu.ua <em> Для анализа стандартных действий авиадиспетчера в процессе возникновения ОСП рационально представлять эти действия в виде структурной схемы, рассмотрим на примере ОСП - отказ двигателя на ВС (рис.1)</em> Авторське право (c) https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Fly/article/view/2832 СТАН ПРОБЛЕМИ СИНТЕЗУ РОЗПОДІЛЕНОГО МЕРЕЖЕВОГО УПРАВЛІННЯ СИСТЕМИ КЕРУВАННЯ ПОВІТРЯНИМ СУДНОМ 2012-11-23T15:25:12+02:00 О.М. Євтушенко admin@nau.edu.ua <em> Сьогодні країнн-корнстувачі повітряним простором керуються Глобальним аеронавігаційним планом Міжнародної організації цивільної авіації щодо систем зв'язку, навігації, спостереження/організації повітряного руху (CNS/ATM), метою якого є створення єдиної глобальної та скоординованої аеронавігаційної системи управління повітряним рухом.</em> Авторське право (c) https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Fly/article/view/2831 ВПЛИВ НАВІГАЦІЙНИХ ПОХИБОК НА ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ В СИСТЕМАХ ПОПЕРЕДЖЕННЯ ЗІТКНЕНЬ ЛІТАКІВ 2012-11-23T15:25:12+02:00 Б.І. Долінце admin@nau.edu.ua <em> Постійне зростання інтенсивності повітряного руху, що спостерігається у світі, викликає об'єктивну необхідність збільшення пропускної здатності повітряного простору, виділеного для польотів повітряних суден цивільної авіації. У зв'язку із цим перед виробниками та експлуатантами постає ряд проблем пов'язаних із забезпеченням необхідного рівня безпеки авіаперевезень при одночасному нарощуванні щільності авіаційного трафіку.</em> Авторське право (c) https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Fly/article/view/2830 АВТОМАТИЗАЦІЯ ОЦІНЮВАННЯ НА ПЕРЕДТРЕНАЖЕРНОМУ ЕТАПІ ПІДГОТОВКИ СПЕЦІАЛІСТІВ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ПОВІТРЯНОГО РУХУ ЗА ДОПОМОГОЮ НЕЙРОННОЇ МЕРЕЖІ 2012-11-23T15:25:12+02:00 Ю.І Дем'яненко admin@nau.edu.ua І.Л. Якуніна admin@nau.edu.ua <em> Згідно з статистичними даними, причинність авіаційних подій останнє десятиріччя практично не змінюється: 70-80% аварій і катастроф відбувається через людський фактор. Особливу роль при зниженні впливу ЛФ відіграє роль та якість професійної підготовки авіаційних фахівців, важливою складовою якої є тренажерна підготовка.</em> Авторське право (c) https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Fly/article/view/2829 ЛЮДСЬКИЙ ФАКТОР В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ПОВІТРЯНИМ РУХОМ 2012-11-23T15:25:12+02:00 Л.В. Благая admin@nau.edu.ua <em> Сучасні системи управління повітряним рухом (УПР) представляють собою складні комплекси технічного обладнання та організаційних заходів, завданням яких є забезпечення безпеки, економічності та регулярності повітряного руху. Для виконання цих завдань у систему включений людина - авіадиспетчер, який є найважливішою ланкою системи, який контролює постійно мінливу повітряну ситуацію, стежить за ходом польоту літаків і приймає рішення, спрямовані на подолання відхилень від запланованих умов польоту.</em> Авторське право (c) https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Fly/article/view/2828 OPTIMIZATION OF THE DISSEMINATION OF AIR TRAFFIC INFORMATION AT LVIV AERODROME 2012-11-23T15:25:12+02:00 T.S. Sharova admin@nau.edu.ua Y.V. Sikirda admin@nau.edu.ua <em> At Lviv aerodrome Air Traffic Services Reporting Office (ARO) combined with Aerodrome Control Tower (ACT) provides operators with aeronautical information. Procedures of receiving, processing and sending air traffic information are performed on automated workplace ARO.</em> Авторське право (c) https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Fly/article/view/2827 THE AVIATION RISK MANAGEMENT SOLUTIONS (ARMS) METHODOLOGY FOR OPERATIONAL RISK ASSESSMENT IN AVIATION ORGANISATIONS 2012-11-23T15:25:12+02:00 Ganna Turlo admin@nau.edu.ua Victoria Vakhrina admin@nau.edu.ua <em> There is a fundamental conceptual problem with the risk assessment of (historical) events which needs to be recognized.</em> Авторське право (c) https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Fly/article/view/2826 APPLICATION OF CAPACITY ENHANCEMENT FUNCTION IN EUROPEAN ATM NETWORK 2012-11-23T15:25:12+02:00 Olena Shostak admin@nau.edu.ua Yuriy Chynchenko admin@nau.edu.ua <em> The Capacity Enhancement Function (CEF) sits within the Airspace Network &amp; Capacity section of the ATM Centre of Expertise. It provides a single focal point of coordination for all capacity-related issues, both within the EUROCONTROL Agency and for external stakeholders. The Capacity Enhancement Function acts as a catalyst for establishing and progressing cohesive and timely capacity planning and provision, at European ATM network and local level.</em> Авторське право (c) https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Fly/article/view/2825 DEVELOPMENT TREND IN AIR TRAFFIC CONTROL SIMULATOR 2012-11-23T15:25:12+02:00 Ganna Shishkovska admin@nau.edu.ua Valeria Mamrovska admin@nau.edu.ua <em> The intensity of the air traffic at the airport is growing rapidly and, accordingly, increases the risk of emergency situations on the airfield, and above it. Therefore, the problem of training working in the airdrome tower air traffic controllers in performing their tasks in freelance, emergency conditions, is keenly relevant. </em> Авторське право (c) https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Fly/article/view/2824 LANDING AND TAKEOFF WITHOUT LANDING GEAR DUE TO THE SUPERCONDUCTIVITY 2012-11-23T15:25:12+02:00 Olexandr Prygara admin@nau.edu.ua Ihor Skyrda admin@nau.edu.ua <em> Superconductivity is being applied to many diverse areas such as: medicine, transportation, power production, electronics etc. and now we want to try to apply it to aviation.</em> Авторське право (c) https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Fly/article/view/2823 APPLICATION GEOGRAPHICAL INFORMATION SYSTEM IN AVIATION 2012-11-23T15:25:12+02:00 Batjil Mandkhai admin@nau.edu.ua <em> A geographic information system (GIS) is a system designed to capture, store, manipulate, analyze, manage, and present all types of geographically referenced data. A GIS can be thought of as a system—it digitally creates and "manipulates" spatial areas that may be jurisdictional, purpose, or application-oriented. Generally, a GIS is custom-designed for an organization.</em> Авторське право (c) https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Fly/article/view/2822 MODERN AIR TRAFFIC MANAGEMENT SYSTEM OF EUROPE 2012-11-23T15:25:12+02:00 Oksana Hlushko admin@nau.edu.ua Darya Dolmatova admin@nau.edu.ua <em> Flying is the result of both technology and human skills. Air traffic management (ATM) is about the process, procedures and resources which come into play to make sure that aircraft are safely guided in the sky and on the ground. ATM</em> Авторське право (c) https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Fly/article/view/2821 EXPLORING THE SUBJECT OF PERFORMANCE-BASED NAVIGATION AND ITS BENEFITS 2012-11-23T15:25:12+02:00 Yevgeniy Dobrovolskyi admin@nau.edu.ua <em> I and everyone else involved in the domain of aviation can see the increases in demands on airspace capacity resulted by the continuing growth of aviation therefore emphasizing the need for optimum utilization of available airspace. This will be the problem the solution of which I want to expose.</em> Авторське право (c) https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Fly/article/view/2820 GLOBAL POSITIONING SYSTEM OPENS UNLIMITED POSSIBILITIES FOR NAVIGATION 2012-11-23T15:25:12+02:00 Kostiantyn Demchuk admin@nau.edu.ua Evheniia Veres admin@nau.edu.ua <em> The evolution of such global concept as aviation has always involved the development of navigation systems which had to allow in a fast and stable manner to locate and navigate aircraft. It has always been a tendency for each system to posses some sort of its own advantages and disadvantages. The desire to find the system almost free from drawbacks has led to the appearance of the Global Positioning System</em> Авторське право (c) https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Fly/article/view/2819 MODELING OF DECISION-MAKING BY HUMAN-OPERATOR IN FLIGHT EMERGENCIES OF FUEL SHORTAGE ONBOARD 2012-11-23T15:25:12+02:00 O.V. Haslienko admin@nau.edu.ua <em> Nowadays one of the most innovative spheres in global industry is aviation. Along with its constant and impetuous development, the demands to its efficiency in general and to its safety specifically continuously increase.</em> Авторське право (c) https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Fly/article/view/2818 APLICATIONS OF MULTILATERATION SYSTEMS IN AVIATION 2012-11-23T15:25:12+02:00 Ihor Buleza admin@nau.edu.ua <em> The aim of my investigation was to find the alternative ways of performing of the airspace surveillance more effectively, precisely and economically(Fig.1). I found out that multilateration(MLAT) can meet all these requirements in the proper way.</em> Авторське право (c) https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Fly/article/view/2817 ATC SIMULATORS ON THE BASIS OF ARTIFICIAL INTELLIGENCE 2012-11-23T15:25:12+02:00 Anna Bratishko admin@nau.edu.ua Dmytro Ryabchinskyi admin@nau.edu.ua Vitalii Lazorenko admin@nau.edu.ua <em> The primary responsibility of air traffic control (ATC) is the prevention of aircraft collisions. An important secondary responsibility is to expedite traffic. These and other duties are all currently performed by human air traffic controllers. Increasing numbers of flights, however, are straining the system and this trend is expected to continue.</em> Авторське право (c) https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Fly/article/view/2816 THE INTEGRATION OF UNMANNED AIRCRAFT IN INFRASTRUCTURE OF AIR NAVIGATION SYSTEM OF UKRAINE 2012-11-23T15:25:12+02:00 Dmytro Bondarev admin@nau.edu.ua Yuriy Chynchenko admin@nau.edu.ua <em> International cooperation and coordination on regulation of unmanned aerial vehicles (UAV) is one of the strategic directions of the use of unmanned aircraft. In various parts of the numerous organizations involved in developing the regulatory framework of this innovative industry.</em> Авторське право (c) https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Fly/article/view/2815 ОСОБЛИВОСТІ РОЗБУДОВИ ГОТЕЛЬНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ УКРАЇНИ В КОНТЕКСТІ ПРОВЕДЕННЯ Євро2012 2012-11-23T15:25:14+02:00 О.М. Ганжа admin@nau.edu.ua О.Р. Материнська admin@nau.edu.ua <em> Розвиток готельної інфраструктури є важливим питанням державної політики. Являючись складовою туристичної індустрії, вона є візитівкою нашої гостинності, нашого ставлення до загальноєвропейських та загальнолюдських цінностей. Від якості прийому наших гостей залежить їх враження про нашу країну в цілому. Тому тема статті присвячена аналізу сучасного стану розбудови готельної інфраструктури та перспективам її розвитку.</em> Авторське право (c) https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Fly/article/view/2814 РОЛЬ ТРАНСНАЦІОНАЛЬНИХ КОРПОРАЦІЙ У ТУРИЗМІ 2012-11-23T15:25:14+02:00 Н.В. Чернишова admin@nau.edu.ua <em> Останні десятиліття спостерігається постійне розширення зарубіжної присутності транснаціональних компаній (ТНК). Згідно з документами ООН до ТНК відносяться компанії, що мають філіали в двох або більше країнах незалежно від юридичної форми або сфери господарювання та здійснюють координацію їх діяльності. До створення ТНК приводять процеси концентрації виробництва і централізації капіталу. Для більшої ефективності ТНК переходять від експорту товарів та послуг до організації їх виробництва за кордоном, тим самим отримуючи доступ до місцевих ресурсів тих країн.</em> Авторське право (c) https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Fly/article/view/2813 РЕКРЕАЦІЙНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ЕКОЛОГІЧНОГО ТУРИЗМУ:СУЧАСНІ ПІДХОДИ ТА ШЛЯХИ ЕКОЛОГІЗАЦІЇ ТУРИЗМУ В УКРАЇНІ 2012-11-23T15:25:14+02:00 В.М. Печковська admin@nau.edu.ua <em> Екологічний туризм, як суспільне явище, в Україні тільки зароджується, але має всі підстави стати успішною, економічно сильною туристичною сферою, привабливою як для вітчизняних, так і зарубіжних туристів, адже країна має досить потужні ресурси.</em> Авторське право (c) https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Fly/article/view/2812 ТУРИСТИЧНІ АВІАЦІЙНІ ПЕРЕВЕЗЕННЯ МІЖ МЕКСИКОЮ ТА США 2012-11-23T15:25:14+02:00 М.В. Лопата admin@nau.edu.ua <em> Мексика багата на природні та суспільно-історичні рекреаційні ресурси. Різноманітний рельєф, сприятливі кліматичні умови, узбережжя теплих морів, екзотична флора та фауна поєднуються у фантастично красиві контрастні природні ландшафти, які стали улюбленим місцем відпочинку як місцевих так і іноземних туристів.</em> Авторське право (c) https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Fly/article/view/2811 ДИНАМІКА СВІТОВИХ ТУРИСТИЧНИХ ПОТОКІВ У ГЕОПОЛІТИЧНОМУ АСПЕКТІ 2012-11-23T15:25:14+02:00 К.С. Берідзе admin@nau.edu.ua <em> Географія і простір є основоположними аспектами людського існування в геополітиці. Вони являються базовим методам інтерпретації сьогодення і минулого різних країн, організовують навколо себе сторони політичної взаємодії.</em> Авторське право (c) https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Fly/article/view/2810 РОЛЬ ЗАСОБІВ КОМУНІКАЦІЇ У ПРИЙНЯТТІ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ 2012-11-23T15:25:14+02:00 І.М. Якубенко admin@nau.edu.ua <em> В умовах відкритості суспільства, його гуманізації та демократизації ЗМІ все активніше впливають на формування визначених соціальних орієнтирів та сприяють розвитку задатків і здібностей особистості.</em> Авторське право (c)