МЕТОДИЧНИЙ ПІДХІД ПОБУДОВИ ПРОЦЕСНО-ОРІЄНТОВАНОЇ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ПРОМИСЛОВОГО ПІДПРИЄМСТВА
Abstract
В статті запропоновано методичний підхід побудови системи управління якістю. Цей підхід дозволяє узгодити процесне управління, що впроваджується в рамках системи управління якістю, з існуючою вертикальною організаційною структурою підприємства.References
Орлов П.А. Менеджмент качества и сертификация продукции: Учеб. пособие. – Харьков: ИНЖЭК, 2004. – 304 c.
Новицкий А.Л., Болотина Т.Э. Идентификация процессов системы менеджмента качества: Создание модели процессов // Методы менеджмента качества. – 2005. – № 5. – С. 24–28
Розова Н.К. Управление качеством. – СПб.: Питер, 2002. – 224 с.
Eлиферов В.Г. Бизнес-процессы: Регламентация и управление / В.Г. Eлиферов, В.В. Репин. – М.: ИНФРА-М, 2004. – 319 с.
Поліпшення процесів системи управління якістю на основі коригувальних і попереджувальних дій // Вісник економіки транспорту і промисловості: Зб. наук. пр. – Харків: УкрДАЗТ, 2006. – Вип. 15 – 16. – С. 118–121.
Криворучко О.Н. Система управления качеством в автотранспортном предприятии // Розвиток методів управління та господарювання на транспорті: Зб. наук. пр. – Одеса: ОДМУ, 2004. – Вип. 17. – С. 144–158.
Чалая О.В. Процессно-ориентированный подход к формированию показателей качества // Вісник економіки транспорту і промисловості: Зб. наук. пр. – Харків: УкрДАЗТ, 2004. – Вип. 5 – 6. – С. 289–292.