ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСОМ СТВОРЕННЯ НОВАЦІЙ

Authors

  • А.М. Петрук Київського національного університету імені Тараса Шевченка, Україна

Abstract

В статті узагальнюються на пропонуються різні типи стратегій управління процесом створення новацій. Наводяться реальні приклади з досвіду компаній Сполучених Штатів при реалізації даних стратегій.

Author Biography

А.М. Петрук, Київського національного університету імені Тараса Шевченка, Україна

Здобувач,

References

Mockler R. Strategic Management. An Integrative Context-Specific Process. Harrisburg: Idea Group Publishing, 1993

Деділова Т. В.. Стратегічне управління інноваційною діяльністю промислових підприємств України : Дис... канд. наук: 08.02.02 - 2007.

Михальчик С. О. Стратегічне планування в реалізації інновацій на підприємстві: дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Хмельницький національний ун-т. - Хмельницький, 2005.

Гавриш О. М. Стратегічне планування інноваційної діяльності підприємства: дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Українська держ. академія залізничного транспорту. - Х., 2005. : табл.

Thomas H. Davenport, Marius Leibold, Sven C. Voelpel Strategic Management in the Innovation Economy: Strategic Approaches and Tools for Dynamic Innovation Capabilities - USA 2006

Diane-Gabrielle Trembley. Innovation, Strategic Management and Economics: How Does Economic Theory explain innovation within enterprises - Quebec 2004

Issue

Section

Статті