ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТНИХ СТРАТЕГІЙ СУБ’ЄКТІВ ГОСПОДАРЮВАННЯ
Abstract
В статті розкрита сутність основних конкурентних стратегій та наданий алгоритм їх вибору суб’єктами господарювання.References
Фатхутдінов Р. Конкурентоспособность організацій в умовах кризи: экономика, маркетинг, менеджмент. – М., 2002. – 222 с.
Тимофіїва С.Б. Про деякі теоретичні аспекти стратегії конкурентоспроможності//Коммунальное хазяйство городов.-2008.-№85.-С.293.-297.
Боровських Н.В. Конкурентні стратегії: методологія формування і розвитку // Маркетинг. – 2005. – № 2. – С. 37 – 49.
Есполов А.Т. Вопросы теории и практики обеспечения конкурентоспособности обьектов в аграрном секторе економики//Известия Национальной академии наук Белоруси.Серия аграрних наук №1, 2004.- C.23-27.
Дойль П. Менеджмент. Стратегія і тактика. – СПб., 1999. – 416 с.
Портер М. Конкурентниє стратегії. – М.: Логос, 2004. – 588 с.
Ансофф І. Стратегичеськоє управління / Пер. з англ. – М.: Економіка.- 1994. – 214 с.