УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ НА ЗАСАДАХ КОМПЕТЕНЦІЙНОГО ПІДХОДУ
Abstract
Актуальність дослідженої теми базується на проблематиці розуміння, формування та ефективного впровадження моделі компетенцій на підприємствах. В роботі висвітлені теоретичні засади визначення поняття «компетенції». Проаналізовано доцільність впровадження даного явища на підприємствах.References
Кучерова Светлана. Модель компетенций на службе эффективной работы организации / Светлана Кучерова // Менеджер по персоналу. – 2007. - №10. – С. 10,16.
Зеер Ф. Личностно-ориентированные технологии профессионального развития специалиста: Научно-методическое пособие / Ф. Зеер, О. Шахматова. - Екатеринбург, 1999. – 142 с.
Кибанов А.Я. Основы управления персоналом / Киибанов А.Я. – М.: «ИНФРА-М», 2003, - 287 с.
Агеева Надежда. Какие бывают компетенции / Надежда Агеева // Кадровое дело. – 2004. - № 11. Режим доступа: http://www.hr100.ru/wmc/readme/article/article03/?id=1154942121. – Название с экрана.
Компетенция [Электронный ресурс]: материал из Википедии - свободной энциклопедии. Режим доступа: http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%B5%D1%82%D0%B5%D0%BD%D1%86%D0%B8%D1%8F. – Название с экрана.
Ващенко Ю. Борьба за таланты, или компетенции в компетенции HR-а [Електронный ресурс] : (материалы рекрутингово ресурса POSADA.com.ua) / Ващенко Юрий. // POSADA.com.ua. - 24.01.2007. – Режим доступа: http://posada.com.ua/useful/employer/7/265/. Название с экрана.