ВИКОРИСТАННЯ СИСТЕМНОГО ПІДХОДУ У ВИЗНАЧЕННІ СКЛАДОВИХ ТА ФАКТОРІВ КОНКУРЕНТНОГО СЕРЕДОВИЩА

Authors

  • О.А. Хвостенко кафедри обліку та аудиту,Київський національний університет імені Тараса Шевченка

Abstract

У статті на основні системного підходу визначено основні складові конкурентного середовища та фактори, які впливають на конкурентну взаємодію підприємств. Розглянуто взаємозв’язок між складовими та факторами конкурентного середовища.

Author Biography

О.А. Хвостенко, кафедри обліку та аудиту,Київський національний університет імені Тараса Шевченка

Аспірант,

References

Господарський кодекс України // Відомості Верховної Ради (ВВР). – 2003. – № 18, № 19-20, № 21-22.

Багрова І. В., Нефедова О. Г. Складові та фактори конкурентоспроможності // Вісник економічної науки України. – 2007. - № 1. – С. 11-16.

Базилевич В. Формування конкурентного с середовища у транзитивній економіці: проблеми, тенденції, протиріччя // Конкуренція. Вісник АМК. – 2003. – № 2. – С. 24-28.

Дикий О. В. Вплив глобалізації бізнесу на формування конкурентного середовища підприємства // Культура народов Причерноморья. – 2006. – № 78. – С. 23-28.

Згуровский М. З., Доброногов А.В., Померанцева Т. Н. Исследование социальных процессов на основе методологии системного анализа. – К., 1997. – с. 9.

Клименко С. М., Омельяненко Т. В., Барабась Д. О., Дуброва О. С., Вакуленко А. В. Управління конкурентоспроможністю підприємства. Навч. посіб. – КНЕУ, 2008. — 520 с.ТВ.обкл.

Колчкова М. В. Фактори впливу на діяльність підприємств торгівлі // Вісник МСУ. Економічні науки, т. Х. – 2007. – № 1. – С. 46-49.

Марцин В. С. Конкурентне середовище, шляхи його реформування та механізм забезпечення конкурентоспроможності підприємства // Наукові праці ДонНТУ. Серія: економічна. – 2008. – № 33-1. – С. 78-84.

Мінченко М. В. Планування та прогнозування соціально-економічного розвитку регіонів / М. В. Мінченко, Л. П. Чижов, А. В. Фрояков. Суми: ВТД «Університетська книга», 2004. – 442 с.

Ожегов С. И., Шведова Н. Ю. Толковый словарь русского языка: 80000 слов и фразеологических выражений / РАН; Институт русского языка им. В.В.Виноградова. – 4.изд., доп. – М. : Азбуковник, 1999. – 944с

Новейший философский словарь / А. А. Грицанов (сост.и гл.науч.ред.). – 3.изд., испр. – Минск : Книжный Дом, 2003. – 1279с.

Томпсон-мл. Артур А., Стрикленд III А. Дж Стратегический менеджмент. Концепции и ситуации для анализа / А. Р. Ганиева (пер.с англ.). – 12.изд. – М.; СПб.; К. : Вильямс, 2003. — 924с.

Porter, Michael E. How competitive forces shape strategy // Harvard Business Review. – 1979.– P. 137-145.

Issue

Section

Статті