ВИКОРИСТАННЯ СИСТЕМНОГО ПІДХОДУ У ВИЗНАЧЕННІ СКЛАДОВИХ ТА ФАКТОРІВ КОНКУРЕНТНОГО СЕРЕДОВИЩА
Abstract
У статті на основні системного підходу визначено основні складові конкурентного середовища та фактори, які впливають на конкурентну взаємодію підприємств. Розглянуто взаємозв’язок між складовими та факторами конкурентного середовища.References
Господарський кодекс України // Відомості Верховної Ради (ВВР). – 2003. – № 18, № 19-20, № 21-22.
Багрова І. В., Нефедова О. Г. Складові та фактори конкурентоспроможності // Вісник економічної науки України. – 2007. - № 1. – С. 11-16.
Базилевич В. Формування конкурентного с середовища у транзитивній економіці: проблеми, тенденції, протиріччя // Конкуренція. Вісник АМК. – 2003. – № 2. – С. 24-28.
Дикий О. В. Вплив глобалізації бізнесу на формування конкурентного середовища підприємства // Культура народов Причерноморья. – 2006. – № 78. – С. 23-28.
Згуровский М. З., Доброногов А.В., Померанцева Т. Н. Исследование социальных процессов на основе методологии системного анализа. – К., 1997. – с. 9.
Клименко С. М., Омельяненко Т. В., Барабась Д. О., Дуброва О. С., Вакуленко А. В. Управління конкурентоспроможністю підприємства. Навч. посіб. – КНЕУ, 2008. — 520 с.ТВ.обкл.
Колчкова М. В. Фактори впливу на діяльність підприємств торгівлі // Вісник МСУ. Економічні науки, т. Х. – 2007. – № 1. – С. 46-49.
Марцин В. С. Конкурентне середовище, шляхи його реформування та механізм забезпечення конкурентоспроможності підприємства // Наукові праці ДонНТУ. Серія: економічна. – 2008. – № 33-1. – С. 78-84.
Мінченко М. В. Планування та прогнозування соціально-економічного розвитку регіонів / М. В. Мінченко, Л. П. Чижов, А. В. Фрояков. Суми: ВТД «Університетська книга», 2004. – 442 с.
Ожегов С. И., Шведова Н. Ю. Толковый словарь русского языка: 80000 слов и фразеологических выражений / РАН; Институт русского языка им. В.В.Виноградова. – 4.изд., доп. – М. : Азбуковник, 1999. – 944с
Новейший философский словарь / А. А. Грицанов (сост.и гл.науч.ред.). – 3.изд., испр. – Минск : Книжный Дом, 2003. – 1279с.
Томпсон-мл. Артур А., Стрикленд III А. Дж Стратегический менеджмент. Концепции и ситуации для анализа / А. Р. Ганиева (пер.с англ.). – 12.изд. – М.; СПб.; К. : Вильямс, 2003. — 924с.
Porter, Michael E. How competitive forces shape strategy // Harvard Business Review. – 1979.– P. 137-145.