ОЦІНКА ЕКОНОМІЧНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ МЕХАНІЗМУ ПРИЙНЯТТЯ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ В СИСТЕМІ МІЖНАРОДНОГО МАРКЕТИНГОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ АВІАЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА

Authors

  • Т.Р. Солопенко Київський славістичний університет

Abstract

В статті  порушуються  питання  економічного обґрунтування управлінських рішень, пов’язаних з міжнародним  маркетинговим менеджментом  авіаційного підприємства, розглядається метод оцінки економічної ефективності механізму прийняття  управлінських  рішень,  використовуючи  економіко-математичне моделювання  для  побудови  оптимізаційних  моделей  і  їх  реалізація   автоматизованою системою  управління   "Міжнародний маркетинг авіаційного підприємства » на базі  автоматизованої системи управління (АСУ) авіаційним підприємством .

Author Biography

Т.Р. Солопенко, Київський славістичний університет

ст.викладач

References

Виноградський М.Д. і інші. Менеджмент в організаціях. Навчальний посібник.К.: "Кондор"- 2004. – 598 с.

Економіка транспорту. За редакцією док.екон. наук., професора Коби В.Г., Навчальний посібник.К.:КДАВТ.1999, 257-с.

Азарян Е.М. Международний маркетинг. – К.: ИСМО МО Украины, НВФ « Студцентр», 1995, - 668 с

Данько Т.П. Управление маркетингом. Учеб. Пособие.- М.: ИНФРА-М, 1997. – 280 с.

Циганкова Т.М. Управління міжнародним маркетингом. К.: КНЕУ, 2001. – 426 с.

Issue

Section

Статті