ОЦІНКА ЕКОНОМІЧНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ МЕХАНІЗМУ ПРИЙНЯТТЯ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ В СИСТЕМІ МІЖНАРОДНОГО МАРКЕТИНГОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ АВІАЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА
Abstract
В статті порушуються питання економічного обґрунтування управлінських рішень, пов’язаних з міжнародним маркетинговим менеджментом авіаційного підприємства, розглядається метод оцінки економічної ефективності механізму прийняття управлінських рішень, використовуючи економіко-математичне моделювання для побудови оптимізаційних моделей і їх реалізація автоматизованою системою управління "Міжнародний маркетинг авіаційного підприємства » на базі автоматизованої системи управління (АСУ) авіаційним підприємством .References
Виноградський М.Д. і інші. Менеджмент в організаціях. Навчальний посібник.К.: "Кондор"- 2004. – 598 с.
Економіка транспорту. За редакцією док.екон. наук., професора Коби В.Г., Навчальний посібник.К.:КДАВТ.1999, 257-с.
Азарян Е.М. Международний маркетинг. – К.: ИСМО МО Украины, НВФ « Студцентр», 1995, - 668 с
Данько Т.П. Управление маркетингом. Учеб. Пособие.- М.: ИНФРА-М, 1997. – 280 с.
Циганкова Т.М. Управління міжнародним маркетингом. К.: КНЕУ, 2001. – 426 с.
Downloads
Issue
Section
Статті