РОЗРОБКА ПОЛІТИКИ ПРОСУВАННЯ ТОРГОВОЇ МАРКИ НА РИНКУ ПРЕСЕРВІВ ТА МЕТОДИКА ВИЗНАЧЕННЯ ЇЇ ЕФЕКТИВНОСТІ.

Authors

  • О.В. Долгополова Київський національний торговельно-економічний університет

Abstract

Для того, щоб досягти гарних результатів продаж недостатньо розробити та створити добрий продукт під вдалою торговою маркою, встановити підходящу ціну, вибрати зручне для споживачів місце продажу. Компанія має також повідомити своїх споживачів про нову торгову марку, показати їм їх потребу у покупці саме цієї торгової марки, підштовхнути їх до покупки та нагадати про цей продукт у майбутньому. Важливим є створити імідж торгової марки, для того щоб споживачі мали змогу відрізняти поміж великого переліку майже однакових товарів, саме продукцію під певною торговою маркою, що і є завданням політики просування торгової марки.

Author Biography

О.В. Долгополова, Київський національний торговельно-економічний університет

аспірант

References

Багиев Г.Л., Наумов В.Н. Руководство к практическим занятиям по маркетингу с использованием кейс-метода. Москва 2000.

Шведенков В.В., Тяжов А.И. и др. Маркетиговая концепция. Kострома, 1998

Engel James F. Promotional strategy 1991

Laszlo Jozsa „Decision oriented marketing”.

http://academic.brooklyn.cuny.edu/economic/friedman/mmadvertising.htm

http://www.knowthis.com/tutorials/principles-of-marketing/promotion-decisions.htm

Issue

Section

Статті