РОЗРОБКА ПОЛІТИКИ ПРОСУВАННЯ ТОРГОВОЇ МАРКИ НА РИНКУ ПРЕСЕРВІВ ТА МЕТОДИКА ВИЗНАЧЕННЯ ЇЇ ЕФЕКТИВНОСТІ.
Abstract
Для того, щоб досягти гарних результатів продаж недостатньо розробити та створити добрий продукт під вдалою торговою маркою, встановити підходящу ціну, вибрати зручне для споживачів місце продажу. Компанія має також повідомити своїх споживачів про нову торгову марку, показати їм їх потребу у покупці саме цієї торгової марки, підштовхнути їх до покупки та нагадати про цей продукт у майбутньому. Важливим є створити імідж торгової марки, для того щоб споживачі мали змогу відрізняти поміж великого переліку майже однакових товарів, саме продукцію під певною торговою маркою, що і є завданням політики просування торгової марки.References
Багиев Г.Л., Наумов В.Н. Руководство к практическим занятиям по маркетингу с использованием кейс-метода. Москва 2000.
Шведенков В.В., Тяжов А.И. и др. Маркетиговая концепция. Kострома, 1998
Engel James F. Promotional strategy 1991
Laszlo Jozsa „Decision oriented marketing”.
http://academic.brooklyn.cuny.edu/economic/friedman/mmadvertising.htm
http://www.knowthis.com/tutorials/principles-of-marketing/promotion-decisions.htm
Downloads
Issue
Section
Статті