МАРКЕТИНГОВИЙ АНАЛІЗ ТЕРИТОРІАЛЬНОГО РОЗТАШУВАННЯ ВІТЧИЗНЯНИХ ТОРГОВИХ ЦЕНТРІВ
Abstract
Розглядаються фактори і принципи розміщення вітчизняних торгових центрів. Здійснено порівняльний аналіз закордонних і вітчизняних підходів до визначення алгоритму вибору місць розміщення торгових центрів. Проведено дослідження територіального розташування торгових центрів м. Києва. Запропоновано комплексний підхід до визначення показників для проведення маркетингового порівняльного аналізу території потенційних місць розміщення торгових центрів.References
Кира и Рубен Канаян. Развитие торговых комплексов в регионах // Торговое дело. – 2005. - №5. – с. 12-15.
Ортинська В.В. Маркетингові проблеми торгових центрів та їх вирішення // Економіка і підприємництво: стан та перспективи. – 2004. - с. 174-181.
http: www.utg.kiev.ua
http: www.rcsc.ru
Downloads
Issue
Section
Статті