ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ ПРИЙНЯТТЯ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ В СИСТЕМІ МАРКЕТИНГОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ АВІАЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА

Authors

  • С.Р. Солопенко

Abstract

В статті  порушуються     питання   прийняття   економічно  обґрунтованих    управлінських  рішень, пов’язаних   з    маркетинговим  менеджментом   авіаційного підприємства,   розглядаються   методи    економічного     обгрунтування  управлінських     рішень,      використовуючи    економіко  -  матемтичне моделювання  для побудови  оптимізаційних  моделей  і  їх впровадження.

References

Виноградський М.Д. і інші. Менеджмент в організаціях. Навчальний посібник. К.: "Кондор"- 2004. – 598 с.

Економіка транспорту. За редакцією док.екон. наук., професора Коби В.Г., Навчальний посібник.К.:КДАВТ. 1999, 257-с.

Вовчак А. В. Маркетинговий менеджмент: Підручник .- К.: Видавництво КНЕУ, 2000 .- 286 с.

Данько Т. П. Управление маркетингом. Учебное пособие. - М.: ИНФРА - М, 1997. – 280 с.

Issue

Section

Статті