КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПРОДУКЦІЇ УКРАЇНСЬКИХ КОРПОРАЦІЙ НА МІЖНАРОДНИХ РИНКАХ.
Abstract
В даній статті розглянуто проблему досягнення українськими корпораціями міжнародної конкурентоспроможності їх продукції, проаналізовано основні чинники, що впливають на міжнародну конкурентоспроможність та запропоновано напрями формування стратегії підприємств на міжнародних ринках.References
Ансофф И. Новая корпоративная стратегия. – СПб.: Питер, 1999.
Горбашко Е.А. Обеспечение конкурентоспособности промышленной продукции. – СПб.: Изд-во СПбУЭФ, 1994.
Єфремов В.С. Стратегия бизнеса. – М.: Финпресс, 1998.
Магомедов Ш.Л. Определение показателей конкурентоспособности товаров. – СТК. - №9. – 315с.
Пересада А.А.. Управління інвестиційним процесом. – К.: Лібра, 2002. – 472 с.
Портер М. Международная конкуренция: Пер. с англ. и с предисловием В.Д.Щетинина. – М.: Междунар.отношения, 1993. – 896с.
Фатхутдинов Р.А. Конкурентоспособность: экономика, стратегия, управление. – М.: ИНФРА – М, 2000. – 312с.
Downloads
Issue
Section
Статті