ДЕРЖАВНА ПОЛІТИКА ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС ДЛЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РІВНОГО ДОСТУПУ ДО ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.20309Ключові слова:
державна політика, цифрові навички, інклюзивність, освіта, інноваційні технологіїАнотація
У статті досліджено виклики та можливості впровадження інноваційних технологій у систему освіти України в умовах війни. Використання інформаційно-комунікаційних технологій розглядається як важливий інструмент для створення інклюзивного освітнього середовища, що враховує потреби усіх здобувачів. Одним із ключових аспектів є розвиток цифрових навичок педагогів і здобувачів для забезпечення рівного доступу до освітніх ресурсів. Підкреслено важливість створення стратегій для розвитку цифрової інфраструктури, підвищення кваліфікації педагогів і доступу до електронних ресурсів. Крім того, розглянуто питання підтримки інклюзивної освіти та адаптації навчальних матеріалів для здобувачів з особливими потребами. Дослідження містить пропозиції щодо формування партнерства між освітніми закладами та технологічними компаніями для покращення якості навчання.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2025 Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.