ПРОФОРІЄНТАЦІЙНИЙ СУПРОВІД ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ В УМОВАХ ВІЙНИ: ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.20299Ключові слова:
профорієнтація, профорієнтаційний супровід, кар’єрне становлення учнів, воєнний станАнотація
У статті надано результатами діагностичних досліджень особливостей кар’єрного становлення українських учнів в умовах війни, зроблено висновок про переважно низький рівень суб’єктності в питаннях власного професійного майбутнього. Визначено, що профорієнтаційні технології є дієвим засобом активізації навчальної мотивації, окреслення перспектив майбутнього, визначення векторів особистісного і професійного розвитку.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2025 Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.