ПРОФОРІЄНТАЦІЙНИЙ СУПРОВІД ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ В УМОВАХ ВІЙНИ: ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.20299

Ключові слова:

профорієнтація, профорієнтаційний супровід, кар’єрне становлення учнів, воєнний стан

Анотація

У статті надано результатами діагностичних досліджень особливостей кар’єрного становлення українських учнів в умовах війни, зроблено висновок про переважно низький рівень суб’єктності в питаннях власного професійного майбутнього. Визначено, що профорієнтаційні технології є дієвим засобом активізації навчальної мотивації, окреслення перспектив майбутнього, визначення векторів особистісного і професійного розвитку.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-07-27

Як цитувати

Охріменко , З. (2025). ПРОФОРІЄНТАЦІЙНИЙ СУПРОВІД ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ В УМОВАХ ВІЙНИ: ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ. Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти, 1(5), 461–468. https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.20299

Номер

Розділ

Статті