Пасивний метод позиціонування за інформацією далекоміра та цифрових повідомлень у форматі автоматичного залежного спостереження

Ivan Ostroumov

Анотація


Мета: представлені результати досліджень спрямовані на розробку нового методу позиціонування, що використовує сигнали DME в просторі та повідомлення ADS-B від користувачів повітряного простору. Запропонований підхід позиціонування базується на зборі та аналізі сигналів. Один літак, що взаємодіє з двома різними DME, є джерелом трьох гіперболічних ліній розташування, перетин яких може вказувати на розташування користувача. Методи дослідження: представлений підхід ґрунтується на використанні різницево-далекомірному методу, статистичних методах оцінки похибок та комп'ютерному моделюванні. Результати: запропонований метод виявлення координат літальних апаратів може зменшити навантаження на наземну мережу DME, оскільки він базується на пасивному спостереженні сигналів DME, присутніх у повітряному просторі. Обговорення: Підхід може бути застосований в алгоритмах обчислювальної системи літаководіння у якості альтернативного методу позиціонування до існуючих.


Ключові слова


літак; координати; пасивний; позиціонування; ADS-B; DME; TDOA

Посилання


ICAO, Doc 9613. (2008) Performance-Based Navigation (PBN) Manual. The Internaltional Civil Aviation Organization, Third edition, Montreal, Canada, 264 p.

Narins, M., Eldredge, L., Enge, P., Harrison, M., Kenagy, R., & Lo, S. (2012, April). Alternative Position, Navigation, and Timing--The Need for Robust Radionavigation. In Global Navigation Satellite Systems: Report of a Joint Workshop of the National Academy of Engineering and the Chinese Academy of Engineering, 19-36 p.

Lo S., Enge P. (2012, January). Signal structure study for passive ranging system using existing distance measuring equipment (DME). In Proceedings of the Institute of Navigation International Technical Meeting, Newport Beach, CA, 1–11 p.

Lo S. (2012). Pseudolite alternatives for alternate positioning, navigation, and timing (APNT). FAA White Paper, August, 1 – 15p.

Kim E. (2012, October). Hybrid APNT architecture using DME/DME and multilateration. In Digital Avionics Systems Conference (DASC), 2012 IEEE/AIAA 31st, 5A5-1 p.

Kim E. (2011). A coverage analysis methodology for APNT pseudolite ground network. Proceedings of the 2011 ION GNSS, 1 –13 p.

Wu R. H., Davidson S. A. (2014, May). An Alternative Positioning Navigation and Timing concept based on Diverse Ranging. In Position, Location and Navigation Symposium-PLANS 2014, 2014 IEEE/ION, 886-914 p.

Ostroumov I.V. (2016) Analysis of DME/DME positioning facility for Ukrainian airspace. In the Seventh World Congress “Aviation in the XXI-st century – Safety in Aviation and Space Technologies”. Volume 2. NAU, 3.6.1-3.6.4 p.

Ostroumov I. V., Kuzmenko, N. S. (2016, October). Accuracy estimation of alternative positioning in navigation. In Methods and Systems of Navigation and Motion Control (MSNMC), 2016 4th International Conference, IEEE, 291-294 p.

Ostroumov I. V. (2017) Availability estimation of navigation aids. Visn. NTUU KPI, Ser. Radioteh. radioaparatobuduv., no. 69, 35-40 p. (in Ukrainian)


Повний текст: PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


ISSN 2306-1472 (Online), ISSN 1813-1166 (Print)

Передплатний індекс 86179

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported License.

Ulrich's Periodicals DirectoryIndex CopernicusDOAJSSMРИНЦWorldCatCASEBSCOCrossRefBASEDRIVERНаціональна бібліотека ім. ВернадськогоНауково-технічна бібліотека НАУ