Забезпечення стійкості гідравлічних слідкувальних рульових приводів систем керування літаків при обмеженій жорсткості опор їх кріплення з урахуванням впливу експлуатаційних факторів

Authors

  • Г. Й. Зайончковський Національний авіаційний університет

DOI:

https://doi.org/10.18372/2306-1472.8.11938

Abstract

На підставі аналізу динамічних властивостей гідравлічних слідкувальних рульових приводів різних кінематичних схем, що використовуються в системах кет’ваннч літаком, дано рекомендації щодо забезпечення запасів їхньої стійкості з урахуванням пружності опор кріплення приводу до конструкції літака і впливу експлуатаційних факторів. Показано переваги приводів, побудованих за схемою з оберненою кінематикою

References

Абрамов Є.І., Зайончковсъкий Г.Й. Гідравлічні слідкуючі приводи систем керування літальних апаратів: Навчальний посібник. -К: КМУЦА, 2000. - 224 с.

Гониодский В.И., Склянский Ф.И., Шумилов И.С. Привод рулевых поверхностей самолетов. - М.: Машиностроение, 1974. - 320 с.

Проектирование следящих гидравлических приводов летательных аппаратов / А.И.Баженов, Н.С.Гамынин, В.И.Карев и др.; Под ред. Н.С.Гамынина. - М.: Машиностроение, 1981.-312 с.

How to Cite

Зайончковський, Г. Й. (2001). Забезпечення стійкості гідравлічних слідкувальних рульових приводів систем керування літаків при обмеженій жорсткості опор їх кріплення з урахуванням впливу експлуатаційних факторів. Proceedings of National Aviation University, 8(1), 23–26. https://doi.org/10.18372/2306-1472.8.11938

Issue

Section

AIRPORTS AND THEIR INFRASTRUCTURE