Забезпечення стійкості гідравлічних слідкувальних рульових приводів систем керування літаків при обмеженій жорсткості опор їх кріплення з урахуванням впливу експлуатаційних факторів

Г. Й. Зайончковський

Анотація


На підставі аналізу динамічних властивостей гідравлічних слідкувальних рульових приводів різних кінематичних схем, що використовуються в системах кет’ваннч літаком, дано рекомендації щодо забезпечення запасів їхньої стійкості з урахуванням пружності опор кріплення приводу до конструкції літака і впливу експлуатаційних факторів. Показано переваги приводів, побудованих за схемою з оберненою кінематикою

Посилання


Абрамов Є.І., Зайончковсъкий Г.Й. Гідравлічні слідкуючі приводи систем керування літальних апаратів: Навчальний посібник. -К: КМУЦА, 2000. - 224 с.

Гониодский В.И., Склянский Ф.И., Шумилов И.С. Привод рулевых поверхностей самолетов. - М.: Машиностроение, 1974. - 320 с.

Проектирование следящих гидравлических приводов летательных аппаратов / А.И.Баженов, Н.С.Гамынин, В.И.Карев и др.; Под ред. Н.С.Гамынина. - М.: Машиностроение, 1981.-312 с.


Повний текст: PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


ISSN 2306-1472 (Online), ISSN 1813-1166 (Print)

Передплатний індекс 86179

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported License.

Ulrich's Periodicals DirectoryIndex CopernicusDOAJSSMРИНЦWorldCatCASEBSCOCrossRefBASEDRIVERНаціональна бібліотека ім. ВернадськогоНауково-технічна бібліотека НАУ