Підвищення адекватності і точності відстеження траєкторій керованого польоту літаків

В. М. Васильєв

Анотація


Запропоновано спосіб підвищення адекватності і точності траєкторної оцінки при відстеженні траєкторії керованого польоту літака. Розглянуто метод вирішення проблеми нелінійності, що виникає при формуванні закону керування, який містить істотно нелінійні функції обмеження сигналів. Наведено результати статистичного моделювання

Посилання


Васильєв В.Н. Использование информации о программе движения самолета в задачах оценки местоположения // Авиационные автоматизированные комплексы управления и моделирования: Межвуз. сб. науч. тр. - К: КНИГА, 1978. - Вып. 2. - С. 36-42.

Байбородин Ю.В., Драпкин В.В., Сменковский Е.Г., Унгурян С.Г. Бортовые системы управления полетом. - М.: Транспорт, 1975. - 336 с.

Острем К.Ю. Введение в стохастическую теорию управления. - М.: Мир, 1973. - 322 с.


Повний текст: PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


ISSN 2306-1472 (Online), ISSN 1813-1166 (Print)

Передплатний індекс 86179

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported License.

Ulrich's Periodicals DirectoryIndex CopernicusDOAJSSMРИНЦWorldCatCASEBSCOCrossRefBASEDRIVERНаціональна бібліотека ім. ВернадськогоНауково-технічна бібліотека НАУ