НОВА МОДЕЛЬ БЕЗПЕЧНОЇ РОБОТИ ГАЗОТУРБІННОГО ДВИГУНА

В.М. Дихановський

Анотація


 Проаналізовано проблемні питання експлуатації авіаційних газотурбінних двигунів. Показано, що на основі теореми про газомеханічне регулювання кута атаки аеродинамічного профілю можна побудувати систему регулювання осьовим компресором, яка здатна забезпечити надійну роботу газотурбінного двигуна в будь-яких умовах експлуатації авіаційної техніки.


Посилання


Терещенко Ю.М., Капітанчук К.І. Теорія авіаційних газотурбінних двигунів. – К.: КІВПС, 1997. – 464 с.

Нечаев Ю.Н. Законы управления и характеристики авиационных силовых установок. – М.: Машиностроение, 1995. – 400 с.

Терещенко Ю.М., Мітрахович М.М. Авіаційні газотурбінні двигуни. – К.: КВІЦ, 2001. – 312 с.

Климентовский Ю.А. Системы автоматического управления силовыми установками летательных аппаратов. – К.: КВІЦ, 2001. – 400 с.

Дихановський В.М. Теоретичні основи газомеханічного методу регулювання осьового компресора ГТД // Удосконалювання турбоустановок методами математичного і фізичного моделювання: Зб. наук. пр. Харків, Ін-т проблем машинобудування НАН України, 2003. – Т. 1. – С. 217–220.


Повний текст: PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


ISSN 2306-1472 (Online), ISSN 1813-1166 (Print)

Передплатний індекс 86179

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported License.

Ulrich's Periodicals DirectoryIndex CopernicusDOAJSSMРИНЦWorldCatCASEBSCOCrossRefBASEDRIVERНаціональна бібліотека ім. ВернадськогоНауково-технічна бібліотека НАУ