2024-03-28T16:11:07Z
https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/index/oai
oai:ojs.jrnl.nau.edu.ua:article/1003
2013-04-16T13:12:30Z
visnik:PED
driver
v2
https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/1003
2013-04-16T13:12:30Z
National Aviation University
Том 20 № 2 (2004); 134-137
КОМП’ЮТЕРИЗАЦІЯ ПРОЦЕСУ ВИКЛАДАННЯ ХІМІЇ У ВИЩІЙ ШКОЛІ
Іванов, С.В.; Інститут транспортних технологій НАУ
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
url:https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/1003
681.3
658.56
uk_UA
Розглянуто проблеми викладання хімії студентам вищих навчальних закладів. Показано, що вирішення цих проблем та подальші розробки цього курсу пов’язані з використанням комп’ютерних інформаційних технологій. Наведено можливу схему інтеграції понять хімії та засобів комп’ютерних інформаційних технологій.
oai:ojs.jrnl.nau.edu.ua:article/1166
2013-04-16T12:32:08Z
visnik:PED
driver
v2
https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/1166
2013-04-16T12:32:08Z
National Aviation University
Том 24 № 2 (2005); 164-168
Забезпечення якості вищої освіти: сучасний англійський досвід
Avshenyuk, N.M.; NAU Institute of the Humanities
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
url:https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/1166
uk_UA
Розглянуто міжнародну проблему забезпечення якості вищої освіти в умовах сучасного стрімко змінного сус-пільства. Останніми роками у Великій Британії відбувається значне розгортання процесу забезпечення якості вищої освіти. Попри очевидне поліпшення якості освіти у вищих навчальних закладах країни, виникають сумніви щодо тривалого збереження рівня досягнутих результатів. Обґрунтовано новий для англійської академічної практики підхід до розв’язання цієї проблеми, який дістав назву „процес удосконалення якості”. Він розглядається науковцями і викладачами Великої Британії як процес поєднання заходів, спрямованих на удосконалення освіти і забезпечення її якості.
oai:ojs.jrnl.nau.edu.ua:article/1167
2013-04-16T12:32:08Z
visnik:PED
driver
v2
https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/1167
2013-04-16T12:32:08Z
National Aviation University
Том 24 № 2 (2005); 150-158
Інтегративні курси як методологічна основа в системі неперервної освіти двадцять першого століття
Luzik, E.V.; NAU Institute of the Humanities
Akmaldinova, O.M.; NAU Institute of the Humanities
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
url:https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/1167
uk_UA
Розглянуто теоретико-методологічні основи формування інтегративних курсів як цілісний процес особистісного і професійного становлення фахівця, що забезпечує умови подальшого розвитку творчої особистості. При цьому рівень розвитку творчого потенціалу позначається на всіх етапах активності особистості, зберігаючи її творчу суть – пошуково-перетворюючу спрямованість.
oai:ojs.jrnl.nau.edu.ua:article/1168
2013-04-16T12:32:08Z
visnik:PED
driver
v2
https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/1168
2013-04-16T12:32:08Z
National Aviation University
Том 24 № 2 (2005); 159-163
Педагогічні аспекти викладання ділової англійської мови
Vakoulenko, T.A.; NAU Institute of the Humanities
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
url:https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/1168
uk_UA
Розглянуто педагогічні аспекти викладання ділової англійської мови. Проаналізовано особливості навчальної програми курсу, яка залежить від потреб тих, хто навчається. Особливу увагу приділено вимогам до професійних знань і умінь викладача та окремим аспектам викладання ділової англійської мови.
oai:ojs.jrnl.nau.edu.ua:article/1169
2013-04-16T12:32:08Z
visnik:PED
driver
v2
https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/1169
2013-04-16T12:32:08Z
National Aviation University
Том 24 № 2 (2005); 169-173
Впровадження досвіду освітних систем Великої Британії та Сполучених Штатів Америки в Україні
Malina-Gilchenko, K.A.; NAU Institute of the Humanities
Gilchenko, R.A.; NAU Institute of the Humanities
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
url:https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/1169
uk_UA
Розглянуто комплексні питання реформування системи дошкільної, середньої та вищої освіти України. Враховуючи сучасні світові освітні тенденції та євроінтеграційні прагнення нашої країни, показано майбутнє освіти України у гармонійному поєднанні найкращих традицій класичної української і радянської школи та досягнень британської й американської освітніх моделей.
oai:ojs.jrnl.nau.edu.ua:article/1292
2013-04-16T12:14:18Z
visnik:PED
driver
v2
https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/1292
2013-04-16T12:14:18Z
National Aviation University
Том 27 № 1 (2006); 240-243
ДОСЛІДЖЕННЯ ТЕНДЕНЦІЙ РОЗВИТКУ ЦІЛЕЙ ОСВІТИ В УКРАЇНІ
Кирда, А.Г.; НАУ, кафедра іноземних мов за фахом
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
url:https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/1292
uk_UA
Розроблено аналіз формування і трансформації цілей освіти в педагогіці України в другій половині ХХ – на початку ХХІ ст. від визначення загальних навчально-виховних цілей на державному рівні у законодавчо-нормативних документах до конкретизації цілей освіти на рівні діяльності окремих середніх і вищих навчальних закладів. Визначено й охарактеризовано провідні тенденції та етапи еволюції цілей освіти.
oai:ojs.jrnl.nau.edu.ua:article/1520
2013-04-16T11:02:34Z
visnik:PED
driver
v2
https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/1520
2013-04-16T11:02:34Z
National Aviation University
Том 33 № 3-4 (2007); 174-177
АВТОМАТИЗАЦІЯ НАВЧАННЯ І ПЕРЕВІРКИ ЗНАНЬ
Русаловський, А.В.
Кот, Т.М.
Кошуков, О.В.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
url:https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/1520
uk_UA
Розглянуто способи підвищення ефективності навчання і перевірки знань через автоматизацію цих процесів із використанням інформаційних технологій. Порівняно ефективність навчання і перевірки знань традиційним методом з аналогічними процесами під час використання комп’ютера. Визначено, що його застосування дозволяє виключити деякі недоліки традиційного методу навчання і перевірки знань. Зроблено висновки про переваги використання при навчанні і перевірці знань комп’ютерних навчальних програм.
oai:ojs.jrnl.nau.edu.ua:article/1581
2013-04-16T10:57:21Z
visnik:PED
driver
v2
https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/1581
2013-04-16T10:57:21Z
National Aviation University
Том 35 № 2 (2008); 119-122
Дослідження освітнього середовища з вивчення фізики методами психолого-педагогічної експертизи
Slipukhina, Irina A.
Menyalov, Sergey М.
Maximov, Sergey L.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
url:https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/1581
uk_UA
Розглянуто метод експертизи – один з найважливіших елементів в алгоритмі створення інноваційного освітнього середовища. Він дає можливість здійснювати моніторинг і отримувати більш ясне уявлення про потенціал, напрямки і перспективи розвитку останнього. Наведено результати і висновки дослідження, проведеного в Національному авіаційному університеті.
oai:ojs.jrnl.nau.edu.ua:article/1621
2013-04-15T10:54:59Z
visnik:PED
driver
v2
https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/1621
2013-04-15T10:54:59Z
National Aviation University
Том 36 № 3 (2008); 209-213
ВИВЧЕННЯ ЕЛЕМЕНТІВ ВИЩОЇ МАТЕМАТИКИ В ШКІЛЬНОМУ КУРСІ
Логвин, М.М.
Нестеренко, Л.І.
Закалашнюк, Д.К.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
url:https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/1621
uk_UA
Розглянуто приклади поєднання елементів математики шкільного курсу і вищої математики.
oai:ojs.jrnl.nau.edu.ua:article/1622
2013-04-15T10:54:59Z
visnik:PED
driver
v2
https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/1622
2013-04-15T10:54:59Z
National Aviation University
Том 36 № 3 (2008); 214-218
ДЕЩО З ДОСВІДУ РОБОТИ ВИКЛАДАЧА ДИСЦИПЛІН МЕТРОЛОГІЧНОГО НАПРЯМУ В АНГЛОМОВНОМУ ПРОЕКТІ НАЦІОНАЛЬНОГО АВІАЦІЙНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
Поліщук, Ю.К.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
url:https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/1622
uk_UA
Розглянуто деякі проблеми, які виникають у зв’язку з переходом до викладання технічних дисциплін англійською мовою. Наведено рекомендації щодо удосконалення англомовного навчального процесу на практичному досвіді викладання метрологічних дисциплін.
oai:ojs.jrnl.nau.edu.ua:article/1737
2013-04-15T06:16:00Z
visnik:PED
driver
v2
https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/1737
2013-04-15T06:16:00Z
National Aviation University
Том 39 № 2 (2009); 184-189
НАЦІОНАЛЬНА ПОЛІТИКА В ГАЛУЗІ ОСВІТИ У ВЕЛИКОБРИТАНІЇ ТА США
Balatska, Natalia I.
Pysmenna, Olga O.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
url:https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/1737
uk_UA
Присвячено деяким нагальним проблемам, з якими стикається середня і вища школа у Великій Британії та США. Розглянуто освітні, організаційні, фінансові, психологічні проблеми та їх соціальний вплив в світлі загальних характеристик нових тенденцій в освіті. Проаналізовано останні публікації в англомовній пресі та надано деякі статистичні дані.
oai:ojs.jrnl.nau.edu.ua:article/1897
2013-04-11T11:42:34Z
visnik:PED
driver
v2
https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/1897
2013-04-11T11:42:34Z
National Aviation University
Том 45 № 4 (2010); 169-173
ПЕРЕДТРЕНАЖЕРНИЙ ЕТАП – ЄДНАЛЬНА ЛАНКА ТЕОРЕТИЧНОЇ ТА ПРАКТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ ДИСПЕТЧЕРІВ КЕРУВАННЯ ПОВІТРЯНИМ РУХОМ
Петращук, О.П.; Національний авіаційний університет
Рудас, С.І.; Національний авіаційний університет
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
url:https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/1897
air traffic controller’s competencies
quality requirements
professional competency
professional training of air traffic controllers
simulator
uk_UA
Розглянуто вимоги до рівня кваліфікації авіаційного диспетчера. Обґрунтовано доцільність удосконалення методів початкової професійної підготовки диспетчерів з урахуванням новітніх підходів до вирішення проблеми якісної професійної освіти.
oai:ojs.jrnl.nau.edu.ua:article/1898
2013-04-11T11:42:35Z
visnik:PED
driver
v2
https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/1898
2013-04-11T11:42:35Z
National Aviation University
Том 45 № 4 (2010); 174-178
ҐЕНЕЗА РЕАЛІЗАЦІЇ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ У ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ
Приступа, В.В.; Національний авіаційний університет
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
url:https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/1898
competence
competency
development
educational paradigm
uk_UA
Розглянуто проблему розвитку компетентнісного підходу у вищому навчальному закладі. Наведено етапи становлення компетентнісного підходу в освіті.
oai:ojs.jrnl.nau.edu.ua:article/1899
2013-04-11T11:42:35Z
visnik:PED
driver
v2
https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/1899
2013-04-11T11:42:35Z
National Aviation University
Том 45 № 4 (2010); 179-184
МІНІМІЗАЦІЯ НЕГАТИВНОГО ВПЛИВУ ЛЮДСЬКОГО ФАКТОРА ФАХІВЦІВ АЕРОНАВІГАЦІЇ НА БЕЗПЕКУ ПОЛЬОТУ ПІД ЧАС НАВЧАННЯ АВІАЦІЙНІЙ АНГЛІЙСЬКІЙ МОВІ
Поворозник, К.О.; Національний авіаційний університет
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
url:https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/1899
aeronavigation specialists
ICAO standards
human factor
flight safety
job-related aviation English
psycho-physiological characteristics
uk_UA
Розглянуто проблему мінімізації негативного впливу людського фактору на безпеку польотів та її лінгвістичну складову під час навчання фахівців аеронавігації професійній англійській мові.
oai:ojs.jrnl.nau.edu.ua:article/1900
2013-04-11T11:42:35Z
visnik:PED
driver
v2
https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/1900
2013-04-11T11:42:35Z
National Aviation University
Том 45 № 4 (2010); 185-189
ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ ПРОФЕСІЙНИХ ЦІННОСТЕЙ У МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ АВІАЦІЙНОЇ ГАЛУЗІ
Денисюк, Л.М.; Національний авіаційний університет
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
url:https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/1900
generating
pre-set aviation personnel
professional values system
uk_UA
Показано, що професійна діяльність обумовлюється системою цінностей. Розглянуто психолого-педагогічні проблеми формування системи професійних цінностей студентів. Запропоновано підходи до ініціювання усвідомленого прийняття професійних цінностей та досягнення їх функціонування на рівні реальної поведінки.
oai:ojs.jrnl.nau.edu.ua:article/5483
2015-05-18T10:45:22Z
visnik:PED
driver
v2
https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/5483
2015-05-18T10:45:22Z
National Aviation University
Том 55 № 2 (2013); 263-265
ОСОБЛИВОСТІ ЛОГІКО-МЕТОДОЛОГІЧНОГО ПІДХОДУ ПІД ЧАС ВИКОНАННЯ КВАЛІФІКАЦІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТОМ-ЕКОЛОГОМ ТА ХІММОТОЛОГОМ
Павлюх, Л. І.; Національний авіаційний університет
2013-05-29
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
url:https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/5483
algorithm
methodological guide
qualifying paper
378.013
378.2
502-057.87 (045)
uk_UA
Запропоновано алгоритм написання кваліфікаційної роботи. Систематизовано періодичні видання екологічного та хіммотологічного напрямків.
oai:ojs.jrnl.nau.edu.ua:article/5603
2014-01-21T20:44:15Z
visnik:PED
driver
v2
https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/5603
2014-01-21T20:44:15Z
National Aviation University
Том 57 № 4 (2013); 155-160
Розроблення тесту з авіаційної англійської мови
Petrashchuk, Olena; National Aviation University
2014-01-21
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
url:https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/5603
Aviation English
ICAO Rating scale
proficiency language test
TEAP
811.111
371.3(045)
uk_UA
Висвітлено розроблення тесту з авіаційної англійської мови з метою оцінювання володіння англійською мовою відповідно до шкали ІКАО. Процедуру побудови тесту описано на прикладі «Тесту з англійської мови для авіаційного персоналу», розробленого в 2007 р. в Україні. Наведено цілі проектування й розроблення тесту. Процедуру оцінки результатів розглянуто як важливу складову всієї системи тестування. Визначено основні принципи реалізації рейтингового процесу результатів тестування авіаційного персоналу.
oai:ojs.jrnl.nau.edu.ua:article/5605
2014-01-21T20:44:15Z
visnik:PED
driver
v2
https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/5605
2014-01-21T20:44:15Z
National Aviation University
Том 57 № 4 (2013); 161-164
VIP-персонал для телекомунікацій
Yakovishin, Konstantin; National Aviation University
2014-01-21
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
url:https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/5605
computer science
designing
experts
modeling
programming
technology
telecommunication
telecommunication protocols
training
VIP
621.396.2
uk_UA
Розглянуто нову нетрадиційну технологію підготовки спеціалістів високої кваліфікації. Показано, що сучасний VІР-спеціаліст з телекомунікацій повинен знати та вміти моделювати телекомунікаційні системи та протоколи в системах швидкого проектування методами об’єктно-орієнтованого програмування. Викладено нові елементи нової технології навчання. Зазначено, що звичайні коментарі текстів, фото та відео з електронних лекцій на мультимедійному проекторі слід доповнювати запуском та виконанням моделюючих програм на комп’ютері.
oai:ojs.jrnl.nau.edu.ua:article/5608
2014-01-21T20:44:15Z
visnik:PED
driver
v2
https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/5608
2014-01-21T20:44:15Z
National Aviation University
Том 57 № 4 (2013); 165-170
Підготовка майбутніх учителів до роботи в початковій школі сільської місцевості
Onyshkiv, Zinoviy; Ternopil National Volodymyr Hnatyuk Pedagogical University
2014-01-21
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
url:https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/5608
primary school in rural area
training of future primary school teachers
378.14
uk_UA
Окреслено основні напрями дослідження проблеми роботи початкової школи сільської місцевості. Проаналізовано результати педагогічних досліджень проблеми підготовки майбутніх учителів до організації навчально-виховного процесу в початковій школі сільської місцевості.
oai:ojs.jrnl.nau.edu.ua:article/6699
2014-06-25T12:33:32Z
visnik:PED
driver
v2
https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/6699
2014-06-25T12:33:32Z
National Aviation University
Том 58 № 1 (2014); 84-89
Інтегративний підхід до мовної підготовки авіадиспетчерів
Petrashchuk, Olena; National Aviation University, Kyiv, Ukraine
2014-06-25
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
url:https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/6699
air traffic control
language training of air traffic controller
oral speech skills
radiotelephony phraseology
simulator English language for aviation
811.111
371.3(045)
uk_UA
Висвітлено проблему інтегративного підходу до мовної підготовки авіадиспетчерів у процесі навчання на авіадиспетчерському тренажері. Інтегративний підхід розглянуто в термінах двох складових іншомовної комунікативної компетентності: вміння усного мовлення (аудіювання та говоріння) та англійської мови радіозв’язку «земля-повітря» (фразеологія радіообміну та звичайна англійська в авіаційному контексті).
oai:ojs.jrnl.nau.edu.ua:article/6700
2014-06-25T12:33:32Z
visnik:PED
driver
v2
https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/6700
2014-06-25T12:33:32Z
National Aviation University
Том 58 № 1 (2014); 90-95
Мовленнєві тактики в мас-медійному дискурсі
Kaptiurova, Olena; Taras Shevchenko National University of Kyiv, Kyiv, Ukraine
2014-06-25
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
url:https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/6700
conversational move
interview
mass media discourse
speech initiative
speech tactics
talk show
811.111’42
uk_UA
На матеріалі англійської мови розглянуто мовленнєві тактики, що використовуються в мас-медійному дискурсі. Виявлено, що такі тактики, як установлення контакту, завершення мовленнєвої взаємодії, передача ініціативи або її збереження, є обов’язковими для комунікативної ситуації ток-шоу. Значну увагу приділено мовній особистості інтерв’юера. Для ілюстрації наведено відповідні приклади.
oai:ojs.jrnl.nau.edu.ua:article/6701
2014-06-25T12:33:32Z
visnik:PED
driver
v2
https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/6701
2014-06-25T12:33:32Z
National Aviation University
Том 58 № 1 (2014); 96-101
Роль комп’ютерно орієунтованого лабораторного практикуму з фізики у формуванні ключових компетенцій майбутніх інженерів
Slipukhina, Iryna; National Aviation University, Kyiv, Ukraine
2014-06-25
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
url:https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/6701
competence approach
flash book
laboratory practice
technological competence
378.147
53
004(015)
uk_UA
Проведено аналіз загально предметних компетенцій, які входять до складу технологічної компетентності майбутнього інженера. Розглянуто можливості компютерно орієнтованого лабораторного практикуму для формування технологічного мислення студентів. Визначено роль і особливості створення контенту інтерактивного зошита, інтегрованого з програмами аналізу отриманих експериментальних даних.
oai:ojs.jrnl.nau.edu.ua:article/6877
2014-07-08T10:51:31Z
visnik:PED
driver
v2
https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/6877
2014-07-08T10:51:31Z
National Aviation University
Том 59 № 2 (2014); 136-140
Поєднання оцінки юзабіліті електронних засобів навчання та ергономічної експертизи
Burov, Oleksandr; National Aviation University, Kyiv, Ukraina
Tsarik, Oleksandra; National Aviation University, Kyiv, Ukraina
2014-07-08
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
url:https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/6877
e-learning tools
ergonomic criteria
ergonomic expertise
usability evaluation
usability evaluation method
004.05
004.5
331.101.1
331.103.22 (045)
uk_UA
Проведено аналіз оцінки юзабіліті електронних засобів навчання та ергономічної експертизи. Дано визначення поняттю юзабіліті систем електронного навчання. Наведено критерії, за якими потрібно проводити оцінку юзабіліті та ергономічну експертизу. Обрано метод оцінки юзабіліті. Доведено його придатність у даному контексті. Проаналізовано основні ергономічні критерії. Описано необхідність ергономічної експертизи.
oai:ojs.jrnl.nau.edu.ua:article/8878
2015-09-24T10:20:24Z
visnik:PED
driver
v2
https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/8878
2015-09-24T10:20:24Z
National Aviation University
Том 63 № 2 (2015); 112-119
Обґрунтування лінгвістичного профілю навчального курсу з авіаційної англійської мови
Petrashchuk, Olena; National Aviation University
Vasiukovych, Oksana; National Aviation University
2015-09-17
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
url:https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/8878
air traffic controller
aviation safety
flight crew
professional language competence
radiotelephony communication
spoken aviation english
standard ICAO phraseology
81′=111
629.73(045)
uk_UA
Статтю присвячено питанню нового підходу до курсу навчання авіаційної англійської мови з метою підготовки до ефективного спілкування в режимі «земля-повітря». Це спілкування здійснюється із застосуванням фразеології радіообміну та звичайної англійської мови. У статті представлено результати аналізу усного дискурсу цього радіообміну. Питома вага використання фразеології та звичайної мови під час ведення радіообміну визначає подвійну природу цього спілкування, що має бути враховано під час розроблення навчального курсу з англійської мови, призначеного для мовної підготовки авіаційних фахівців відповідно до нових вимог ІКАО.
oai:ojs.jrnl.nau.edu.ua:article/8879
2015-09-24T10:20:24Z
visnik:PED
driver
v2
https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/8879
2015-09-24T10:20:24Z
National Aviation University
Том 63 № 2 (2015); 120-123
Прогресивні ідеї у модернізації педагогічної освіти в розвинутих країнах світу
Pazyura, Nataliya; National Aviation University
2015-09-17
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
url:https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/8879
curriculum
life-long learning
pedagogical practice
professional education
teacher
371.134
uk_UA
Представлено результати порівняльно-педагогічного аналізу особливостей педагогічної освіти, яка забезпечує високопрофесійну діяльність викладачів в розвинутих країнах світу. Особливо важливим є питання оновлення змісту навчання у вищих навчальних закладах відповідно до принципів особистісно-орієнтованого підходу, який націлений на розвиток особистості викладачів, їхньої професійної компетентності. Виявлено прогресивні ідеї у процесі професійного розвитку педагогів, а також роль співпраці між університетами, школами й професійними педагогічними організаціями. Особливу увагу приділено посиленню практичного компонента в навчальних програмах у процесі набуття майбутніми учителями теоретичних і практичних знань та навичок.
oai:ojs.jrnl.nau.edu.ua:article/9938
2016-03-25T10:00:24Z
visnik:PED
driver
v2
https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/9938
2016-03-25T10:00:24Z
National Aviation University
Том 66 № 1 (2016); 85-90
Розробка систем дистанційного навчання
Ostroumov, Ivan; National Aviation University
2016-03-02
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
url:https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/9938
eLearning
HTML 5
JavaScript
ActionScript
cross-browser
software
multimedia content
SEO
canvas
webGL.
004.77
37.018.4(045)
uk_UA
Зараз дистанційне навчання є одним з основних компонентів навчального процесу. Технології електронного навчання дуже швидко розвиваються, що може вплинути на наявні ресурси й стати предметом дискусій при проектуванні нових. У статті представлено аналіз сучасних технологій дистанційного навчання та дано основні рекомендації з вибору найбільш підходящих для досягнення цілей навчання. Особливу увагу приділено розробці систем дистанційного навчання від систем пристрій-орієнтованих до пристрій незалежних. Дано аналіз доступних на ринку підходів для розробки мультимедійного змісту.
oai:ojs.jrnl.nau.edu.ua:article/9941
2016-03-25T10:00:24Z
visnik:PED
driver
v2
https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/9941
2016-03-25T10:00:24Z
National Aviation University
Том 66 № 1 (2016); 91-97
Проблеми підготовки інженерів-екологів у контексті таксономії Блума
Radomska, M. M.; National aviation university
Chernyak, L. М.; National aviation university
2016-03-02
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
url:https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/9941
Bloom’s taxonomy
environmental engineer
learning domains
professional training
uk_UA
Наведено результати аналізу ефективності навчання інженерів-екологів. Показано, що сучасні тенденції у розвитку освіти вимагають модифікації навчального процесу у вищих навчальних закладах для забезпечення участі у процесі адаптації систем освіти, що відбувається в Європі. Вказується, що суть модифікації являє собою перехід від формулювання навчальних вимог до формування компетенцій. Проаналізовано існуючі підходи до формування та оцінки компетенцій. Розглянуто роль таксономії у плануванні та оцінці освітнього процесу, а таксономія Блума застосована для аналізу ефективності навчання інженерів-екологів. Визначені основні проблеми у трьох доменах навчання по Б.С.Блуму для даної професії та запропоновано потенційні шляхи їх вирішення.
oai:ojs.jrnl.nau.edu.ua:article/11656
2021-02-25T21:46:05Z
visnik:PED
driver
v2
https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/11656
2021-02-25T21:46:05Z
National Aviation University
Том 16 № 1 (2003); 151-159
Досвід застосування модульно-рейтингової системи в курсі фізики для інженерних спеціальностей
Куліш, В. В.; Національний авіаційний університет
Кулішенко, В. М.; Національний авіаційний університет
Кузнєцова, О. Я.; Національний авіаційний університет
Пастушенко, С. М.; Національний авіаційний університет
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
url:https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/11656
UDC 371.3
372.853
uk_UA
Розглянуто нову версію модульно-рейтингової системи, її методичні особливості (семестровий тан-графік навчального процесу, робочий журнал викладача, письмовий потоковий контроль). Запропоновано моделювання екзаменаційної ситуації на кожному практичному занятті, яке складається з двох частин, а саме, контролю теоретичної підготовки у вигляді короткої письмової контрольної роботи й усному захисту домашніх і індивідуальних задач. Так створюються передумови для ритмічної інтенсивно ї роботи студентів протягом семестру. Досвід застосування модульно- рейтингової системи показав її високу практичну ефективність
oai:ojs.jrnl.nau.edu.ua:article/11657
2021-02-25T21:46:05Z
visnik:PED
driver
v2
https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/11657
2021-02-25T21:46:05Z
National Aviation University
Том 16 № 1 (2003); 160-171
Середземноморський посуд для меду доби неоліту - ранньої бронзи
Триколенко, О. В.; Національний авіаційний університет
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
url:https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/11657
UDC 903.23
uk_UA
Розглянуто можливість існування спеціального столового, обрядового, ритуального посуду для меду в егейському світі та культурах значного середземноморського впливу Східної Європи за доби неоліту-ранньої бронзи
oai:ojs.jrnl.nau.edu.ua:article/11658
2021-02-25T21:46:05Z
visnik:PED
driver
v2
https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/11658
2021-02-25T21:46:05Z
National Aviation University
Том 16 № 1 (2003); 172-175
Основні компоненти дизайну візитних карток
Романенкова, Ю. В.; Національний авіаційний університет
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
url:https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/11658
UDC 7.012
676.813
uk_UA
Розглянуто актуальну проблему створення професійного дизайну візитних карток, що є невід ’ємною складовою іміджу сучасної ділової людини. Подано класифікацію візитівок за функціональним принципом. Проаналізовано функції кожного з типів. Виділено всі компоненти візитної картки, варіанти її композиційних схем, колористичного вирішення, застосування логотипів та інших елементів дизайну
oai:ojs.jrnl.nau.edu.ua:article/11759
2017-07-20T12:12:29Z
visnik:PED
driver
v2
https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/11759
2017-07-20T12:12:29Z
National Aviation University
Том 71 № 2 (2017); 140-147
Аеронавігаційна англійська: аналіз окремих комунікативних стратегій, що використовуються персоналом-носіями англійської мови під час спілкування з персоналом с 4-м рівнем володіння англійською мовою
Borowska, Anna; Інститут спеціалізованої та міжкультурної комунікації факультету прикладної лінгвістики Варшавського університету,
Дослідницький центр авіаційної комунікації (Варшавський університет, Польща).
2017-07-17
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
url:https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/11759
Aeronautical English
communication strategies
native speakers
operational level 4
uk_UA
Аеронавігаційна англійська відрізняється від загальної англійської, тому вона повинна вивчатись і носіями англійської мови. Автор посилається на особливу роль цієї групи учасників спілкування, яку вони відіграють у аеронавігаційній комунікації. У статті піднімається питання про авіаційну англійську мову з використанням відібраних комунікативних стратегій, які використовуються носіями англійської мови під час усного спілкування з партнерами-неносіями англійської мови з 4-м операційним рівнем володіння за шкалою ІКАО. В статті досліджується придатність таких стратегій на реальних прикладах. З цих позицій стає очевидним, що, в цілях уникнення непорозуміння, всі учасники аеронавігаційного спілкування повинні застосовувати комунікативні стратегії незалежно від їхнього статуса носія-неносія англійської мови
oai:ojs.jrnl.nau.edu.ua:article/13632
2021-02-25T21:46:14Z
visnik:PED
driver
v2
https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/13632
2021-02-25T21:46:14Z
National Aviation University
Том 12 № 1 (2002); 248-251
Математичне моделювання лізингу повітряних суден
Юн, Г. М.; Національний авіаційний університет
Кабаніхіна, К. В.; Національний авіаційний університет
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
url:https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/13632
uk_UA
Сформульовано задачу лізингу повітряних суден у термінах економіко-математичного моделювання складних транспортних систем
oai:ojs.jrnl.nau.edu.ua:article/14603
2020-04-29T09:23:28Z
visnik:PED
driver
v2
https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/14603
2020-04-29T09:23:28Z
National Aviation University
Том 81 № 4 (2019); 64-70
Розвиток загальної культури педагогів закладів дошкільної освітизасобами мультимедіа
Khodunovа, Victoriia; Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова
2019-11-27
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
url:https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/14603
373.2. 011.3/051
37.091.64
preschool teacher
culture
motive
professional competence
multimedia
uk_UA
Мета:статті висвітлені актуальні питання розвитку загальної культури педагогів закладів дошкільної освіти засобами мультимедіа. Розкрито основні напрями професійно-особистісного розвитку педагогічних працівників закладів дошкільної освіти. Описано можливості використання інтерактивних технологій у розвитку загальної культури педагогів ЗДО, що визначається постійним зростанням обсягу наукової психолого-педагогічної та фахової інформації, потрібної для підтримування необхідного професійного та загальнокультурного рівня педагогів; розширенням варіативності змісту освіти, методів, засобів навчання (поліфункційні технічні засоби), що вимагає від педагогів уміння здійснити вибір з метою ефективного їх використання; зростанням впливу на дітей неконтрольованих потоків інформації, що надходять із засобів масової комунікації, та необхідністю врахування можливостей медіаосвіти у підготовці дітей до життя в інформаційному суспільстві новими вимогами, що ставить суспільство до педагогічної професії, залученням до активного педагогічного пошуку. Методи: в якості методу побудови дослідження було використано теоретичний метод. Результати: проаналізовано сучасні погляди науковців щодо означеної проблеми. В статті розкрито поняття «комп’ютерні технології», «комп’ютер як технічний засіб навчання», «мультимедійні засоби навчання». Визначено особливості використання мультимедійних технологій як засобу організації навчання фахівців дошкільної освіти у післядипломній освіті. Обговорення: розвиток загальної культури педагогів закладів дошкільної освіти засобами мультимедіа є необхідною складовою їх неперервної освіти та систематичного формування і становлення інформаційної культури.
oai:ojs.jrnl.nau.edu.ua:article/14614
2020-05-05T09:11:10Z
visnik:PED
driver
v2
https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/14614
2020-05-05T09:11:10Z
National Aviation University
Том 82 № 1 (2020); 73-76
Професійна англійська в вищий освіті
Pershakov, Valeriy; Національний авіаційний університет
Pylypenko, Oleksandr; Національний авіаційний університет
Akmaldinova, Oleksandra; Національний авіаційний університет
Burlay, Vitaliy; Київський національний університет будівництва i архітектури
2020-02-02
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
url:https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/14614
English for specific purposes
teaching specialty in a foreign language
modern teaching technologies
course training program
professional foreign terminology
811
378
uk_UA
Питання викладання професійної англійської мови у вищих навчальних закладах України розглядається в контексті інтеграції в європейський освітній простір. Представлено аналіз поточної ситуації в Україні у сфері вивчення професійної іноземної мови у деяких університетах та можливі шляхи підвищення рівня підготовки випускників технічних спеціальностей з належною іноземною компетентністю.