2024-03-29T09:17:56Z
https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/index/oai
oai:ojs.jrnl.nau.edu.ua:article/1105
2013-04-16T12:57:22Z
visnik:EKO
driver
nmb a2200000Iu 4500
10.18372/2306-1472.23.1105
doi
dc
Improvement of program-goal method in defence planning system
Федоренко, Р.М.
Казак, В.М.
Запропоновано концепцію розвитку сучасної системи оборонного планування в Україні із застосуванням програмно-цільового підходу на основі аналізу передового досвіду розвинених країн світу. Розроблено програмно-цільовий підхід щодо вирішення завдань оборонного планування для забезпечення воєнно-економічної безпеки держави.
National Aviation University
2005-01-01 00:00:00
application/pdf
https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/1105
Proceedings of National Aviation University; Том 23 № 1 (2005)
ukr
Авторське право (c)
oai:ojs.jrnl.nau.edu.ua:article/14604
2020-04-29T09:27:20Z
visnik:EKO
driver
nmb a2200000Iu 4500
10.18372/2306-1472.81.14604
doi
dc
INVESTIGATING THE IMPACT OF CRISIS ON CORPORATE COSTS AND SALES USING ECONOMETRICS METHOD
Heydari, Mohammad
School of Economics and Management, Nanjing University of Science and Technology
Xiaohu, Zhou
School of Economics and Management, Nanjing University of Science and Technology
Lai, Kin Keung
College of Economics, Shenzhen University
Yuxi, Zheng
East China Normal University, Faculty of Economics and Management
Chen, Lin
School of Economics and Management, Nanjing University of Science and Technology
Постановка проблеми: стаття доповнює попередні дослідження і фокусується на питаннях прискорення глобалізації і глобальної економічної кризи, який зачепить більшість країн прямо або побічно. Оскільки криза зачіпає компанії то в статті розглядається один із шляхів виходу з нього шляхом управління витратами на маркетинг. Мета: в статті робиться спроба виявити детермінанти, встановити вплив кризи на корпоративні витрати і продажу з використанням методу динамічної панельної економетрики, а також дослідити вплив кризи на витрати і продажу компаній. Вхідні дані: в статті розглядається вплив маркетингових витрат на чисті продажі; були використані дані від 25 компаній, що діють на Тегеранській фондовій біржі протягом 11 років (2002-2012 роки). Методи: для перевірки гіпотези дослідження ми аналізуємо інформацію економетричними методами. У цьому дослідженні методи економетрики наступні: (дані панелі, дані статичної панелі, фіксовані ефекти і випадкові ефекти, модель фіксованих ефектів, модель випадкових ефектів, тест Хаусмана, модель даних статичної панелі, дані динамічного компонування, тест Вальда). Крім того, слід зазначити, що для аналізу даних в цьому дослідженні ми використовували тест F Лібера, тест Хаусмана і тест Вальда. У дослідженні використовувалося програмне забезпечення Stata, метод різниці першого порядку використовується для усунення статичних ефектів, а перервані значення залежної змінної використовуються в якості змінних інструменту. Результати: результати перевірки гіпотези показують, що перша і друга гіпотеза дослідника підтверджуються, а нульові гіпотези відкидаються. Крім того, третя, четверта і п'ята гіпотези дослідника відкидаються, а нульові гіпотези підтверджуються. Висновок: результати вказують на значний вплив на чисті продажі оціночних маркетингових витрат компанії, показують, що витрати на 1 риал в маркетингу призводять до збільшення продажів на 58 риалів, і навіть під час глобальної економічної кризи ця цифра еквівалентна 26 риалах. Аналіз наголошує на важливості маркетингових витрат на продажу в Ірані. Особливо в періоди криз і після них маркетингові витрати мали значний вплив на продажу.
National Aviation University
2019-12-29 00:00:00
application/pdf
application/pdf
application/pdf
https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/14604
Proceedings of National Aviation University; Том 81 № 4 (2019)
ukr
Авторське право (c)
oai:ojs.jrnl.nau.edu.ua:article/14615
2020-05-05T09:11:10Z
visnik:EKO
driver
nmb a2200000Iu 4500
"200202 2020 eng "
10.18372/2306-1472.82.14615
doi
dc
EVALUATION OF ORGANIZATIONAL PERFORMANCE STRATEGIES
Heydari, Mohammad
School of Economics and Management, Nanjing University of Science and Technology
Xiaohu, Zhou
School of Economics and Management, Nanjing University of Science and Technology
Lai, Kin Keung
Shenzhen University, College of Economics
Yuxi, Zheng
East China Normal University, Faculty of Economics and Management
Постановка проблеми: стаття доповнює попередні дослідження і фокусується на методах оцінки ефективності. Крім того, слід зазначити, що в цьому дослідженні розглядається збалансована система показників. Модель збалансованої системи показників з чотирма вимірами життєво важливих фінансових, внутрішніх процесів, клієнтів, навчання і зростання намагається контролювати короткострокові операції організації з її довгостроковим баченням і стратегіями. Тому організація фокусується на ключових показниках ефективності в рамках цілей. Мета: в статті робиться спроба визначити детермінанти для пошуку оцінки ефективності впливу організації з допомогою методу збалансованих показників в результатах діяльності організації. Вхідні дані: в дослідженні використовувалося анкетування, яке включає в себе 28 питань, і для кожної картки балансу розглядається 7 балів. Також слід вказати, що дані є результатом опитування 60 осіб. Методи: в дослідженні використовувалося програмне забезпечення Mini-Tab для обчислення значень z і p-значення зі значним рівнем 0,05 для 28 питань. Якщо припущення на значущому рівні становить 0,05, ми приймаємо інакше, і страхова організація між 10-30 роками проектує стратегічні цілі. В середньому 6 вважається за перевірку гіпотез. Результати: результати дослідження гіпотези показують, що допущення H1 є прийнятним. Іншими словами, ми можемо сказати, що всі чотири аспекти збалансованої оціночної карти: фінансові, клієнтські, внутрішні процеси та перспективи зростання і навчання призводять до досягнення цілей стратегії організації. Висновок: у відношенні згаданих випадків можна сказати, що страхова компанія досягла своїх цілей, і доречна функція вирівнювання по чотирьох напрямках.
National Aviation University
2020-05-05 12:11:10
application/pdf
application/pdf
application/pdf
https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/14615
Proceedings of National Aviation University; Том 82 № 1 (2020)
ukr
Авторське право (c)